אנטואן קונטה החל בהליך משפטי נגד בית"ר ירושלים

עורכי דינו של השחקן מגבשים תביעה "בכל החזיתות". הטענה העיקרית: אי תשלום שכרו מחודש ינואר. שחקנים בבית"ר: "איתו - היינו מגיעים לפלייאוף"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כאילו הצרות בבית"ר ירושלים לא מספיקות, כעת נוסף שחקן חדש למשוואה: אנטואן קונטה. לספורט1 נודע כי החל מסוף השבוע מטפלים עורכי דינו של השחקן בתביעה שהוא מתכוון להגיש נגד בית"ר ירושלים בטענה להפרת חוזה. בסביבתו של השחקן אישרו כי הוא "מגבש תביעת ענק נגד בית"ר, בכל החזיתות".

קונטה, ששוהה כעת בפריז לאחר שפינה את חפציו ודירתו לפני מספר שבועות על פי בקשת המועדון, טוען כי מאז חודש ינואר לא שולמה לו משכורת וזאת למרות שלקח חלק פעיל באימונים ובמשחקי הקבוצה. בית"ר הודיעה שפיטרה את המגן, אולי הצרפתי טוען כי היא לא יכולה לפטר אותו מבלי לשלם את שכרו. קונטה עשוי לפנות בקרוב גם להתאחדות הישראלית.

שחקנים בבית"ר לא מבינים מדוע קונטה שוחרר בתקופה בה המועדון נלחם על עתידו המקצועי. "אין ספק שעם שחקן כמו קונטה בהרכב היינו עם לפחות חמש נקודות יותר ומגיעים לפלייאוף. שיחקנו בלי בלם, סנטיאגו אוקמפוס לא התאקלם עדיין. זאת הייתה טעות גדולה לשחרר אותו", אמרו שחקנים בקבוצה. המועדון ממשיך לשלם גם לדיוגו ורדסקה. כפי שפורסם כאן, בבית"ר מתכננים שינוי משמעותי בגזרת הזרים, כשחלאופילו פלייטר ואוקמפוס יושאלו.

סנטיאגו אוקמפוס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי