ידריך את בית"ר זמנית: מזרחי יגיע לאימון ברביעי

אחרי השיחה עם אוחנה, המאמן צפוי לקחת את המושכות בירושלים תוך הבטחה לקידום מגעים עם מאמן אחר. במקביל להקטנת התקציב, חוגג רוצה להחתים צעירים ולקדם שחקני בית ובסביבתו שללו בשלב זה אפשרות שיעזוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים בנוגע לעתיד הקבוצה ובה אישר את הפרסום הראשון בספורט1, לפיו יוסי מזרחי ישמש כמאמן הזמני של הקבוצה. אתמול בשיחה עם אלי אוחנה, הבהיר מזרחי כי אם לא ימונה מאמן אחר (האופציות של מרקו בלבול או מאמן זר היו על הפרק), הוא יגיע לאימון ביום רביעי (השחקנים קיבלו מנוחה בת שלושה ימים). במהלך השיחה הבהיר אוחנה כי אם יימצא במהלך העונה מאמן שיוכל להגיע באופן מיידי, הוא יחזור לתפקידו ויתעסק רק במחלקת הנוער.

במסיבת העיתונאים, חוגג התייחס למינוי הזמני ואמר: "אנחנו כן מחפשים מאמן ואני מודה ליוסי מזרחי שיהיה המאמן הזמני עד שנמצא מאמן. אני יכול לומר לכם שתשימו בצד את כל בורסת השמות, כי הכיוון הוא שאני מחפש זה צוות זר. חשוב לי מאמן שלא מכיר את השמות, את התעשייה המקומית, את הסוכנים ואת כל הדבר הזה. אני מחפש מישהו שיהיה נייטרלי, מקצועי, יגיע לאימונים ויקבל את ההחלטות לפי זה. מישהו עם מנטליות אירופאית. זה לא אומר שלא יהיה מאמן ישראלי, אבל הכיוון הוא צוות זר"

לפני כן, בסביבתו של חוגג הבהירו שהוא בחן את האפשרות של מאמן זר לאור ההיצע הדל של מאמנים ישראלים בכירים. לגבי מרקו בלבול, שהיה מועמד להגיע לבית"ר לפני מינוי דראפיץ' וברדה, במועדון היו צריכים לפנות להתאחדות כדי לקבל אישור למהלך כזה.

כבר עתה ברור שחוגג יגביל את ההשקעה שלו בעונה הבאה. העובדה שחמד בן ח'ליפה לא הצטרף למועדון יצרה מעין "בור" בתקציב ביחס לתכנון המקורי. חוגג תכנן לקבל את השקעתו בקבוצה בחזרה ולהשקיע סכומים נמוכים, לפחות בשנתיים הראשונות, כשבן ח'ליפה היה אמור לשים את רוב הכסף למרות שהחלוקה בניהם הייתה אמורה להיות שווה. בסביבתו של חוגג סיפרו כי מאז שהעסקה "נפלה", הוא שוקל את עתידו במועדון, אולם בשלב זה אין לו כוונה להודיע על עזיבה. 

יתייצב לאימון. יוסי מזרחי | מאור אלקסלסי

גורם במועדון אמר אתמול: "הכישלון העונה הוא של כל המערכת, מחוגג ועד המאמנים והשחקנים. עשינו טעויות, אבל בקיץ נשנה את פני הקבוצה". ההערכה בבית"ר מדברת על כך שחוגג יחתים בעונה הבאה שחקנים צעירים תוך הצגת תקציב נמוך יותר. המטרה היא לקדם כמה שיותר שחקני בית כמו אביאל זרגרי רוי דוגה, עוזיאל פרדו ואחרים, כשנושא הזרים ייבחן בנפרד. אוקמפוס ופלייטר צפויים לצאת להשאלה ובמקומם יגיעו שחקנים אחרים.

אנטואן קונטה יגיע בקרוב את התביעה נגד המועדון, אחרי שאתמול התברר כי החל בסוף השבוע בהליך משפטי נגדו. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול: "בית"ר ירושלים עשתה הכל כדי להיפטר ממנו, אמרו שהראש שלו לא מרוכז בכדורגל, אבל ראינו איפה הם היו איתו ואיפה הם בלעדיו. אין להם שחקן הגנה ברמה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי