בדרך לאחת הגדולות: אורי דהן זוכה למעקב

הקפטן עידן נחמיאס צפוי לעבור לשחק בחו"ל, אבל לספורט1 נודע שגם חברו למרכז ההגנה בהפועל קריית שמונה מחוזר על ידי מועדוני הצמרת. כל הפרטים

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה היא אחת ההפתעות היותר נעימות של העונה, בוודאי לאחר שהצליחה במחזור סיום העונה להבטיח את מקומה בין שש הראשונות בטבלה ולהצטרף לפלייאוף העליון לאחר שש שנים שלא עשתה זאת.

רק בעונה שעברה ניצלה קריית שמונה מירידה לליגה הלאומית במחזור הסיום, אבל העונה, דווקא בשכר שחקנים נמוך לאור העובדה שהבעלים איזי שרצקי הפחית משמעותית את השקעתו לעומת השנים האחרונות ולמרות העובדה שהיא הייתה היחידה שלא התחזקה בינואר, הצליחו קובי רפואה ושחקניו לתקוע יחד בצמרת.

בקריית שמונה מאמינים כי להצלחה תהיה מחיר וכבר עתה ברור לשרצקי ולאנשיו שמספר שחקנים צעירים צפויים לקבל הצעות מהקבוצות המובילות. מעבר לקפטן עידן נחמיאס שמסיים חוזה ושואף לעבור לחו"ל, גם הבלם השני אורי דהן עשוי להשתדרג. דהן רק בן 21 ונמצא תחת חוזה גם לעונה הבאה, אבל כבר זוכה למעקב של המועדונים הגדולים.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

נציגים של מכבי חיפה ושל בית"ר ירושלים כבר הגיעו לעקוב אחרי הבלם וגם מכבי תל אביב עשויה לפנות לדהן, אחרי שקיוותה לצרף את נחמיאס בו גם צפתה במשך עונה וחצי, אולם הוא מעדיף לנסות להגשים את החלום ולעבור לאירופה. "אין ספק שדהן עשה התקדמות משמעותית העונה, הוא השתפר פלאים", אמרו במועדון.

כפי שפרסמנו, גם עתידו של המאמן קובי רפואה לוט בערפל והוא צפוי להיפגש בקרוב עם שרצקי. לאחר הפגישה יחליטו השניים על עתידם המשותף, אחרת עמיר נוסבאום וניסו אביטן כבר הוזכרו כמועמדים להחליפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי