חוגג לשחקנים: "מאמין בכולכם". מגננה על עטר, אוחנה ושועה

בעלי בית"ר דיבר בהרמת הכוסית בה נכח ראש העירייה: "אסור שניכנס למתח". שחקנים על הנזיפה באוחנה, עטר ושועה: "לא הפעם הראשונה ששחקנים יוצאים מוקדם. רצו להסיט את האש"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"זאת לא הפעם הראשונה ששחקנים יוצאים עם שריקת הסיום הביתה. יש כאן הרגשה שרצו להסיט את האש ואת מה שקורה במועדון בתקופה האחרונה כלפי השחקנים". כך אמרו שחקנים בבית"ר ירושלים אמש (חמישי), זאת בעקבות ההחלטה לקנוס את מיכאל אוחנה, ירדן שועה ואלירן עטר שהוחלפו בשלב מוקדם של המשחק באשדוד ונסעו הביתה לפני שריקת הסיום. 

השחקנים עדיין מכחישים וטוענים שיצאו עם השריקה ולא עברו כל עבירת משמעת. הסיפור, שנבדק על ידי מנהל הקבוצה עבר לטיפול אלי אוחנה. כזכור, אתמול פרסמנו כי שועה, אוחנה ועטר נקראו לשיחה על ידי הנהלת המועדון, ננזפו והוחלט לקנוס אותם בסכום שיפורסם בהמשך. על פי ההערכות, מדובר באלפי שקלים בודדים, אך העונש ניתן על מנת להמחיש לשאר השחקנים כי עליהם לשמור על הכללים.

אתמול פרסמה מנהלת הליגה את מועדי המשחק הקרובים. בית"ר תפתח את הפלייאוף התחתון עם משחק מול כפר סבא בטדי רק ביום שני ותתארח אצל מכבי נתניה בשבת. ניצחון על כפר סבא ירחיק את הקבוצה משמעותית מהאזור המסוכן, מה שיקל על פתיחת ההכנות לעונה הבאה. "אף אחד כאן לא באמת מאמין שנרד, אבל אסור לפתוח עם הפסד כי המערכת תיכנס כאן ללחץ".

ירדן שועה | לירון מולדובן

הבוקר נערכה הרמת כוסית במועדון, בה השתתף ראש העירייה משה לאון. חוגג אמר: "כשאני משקיע במשהו אני מסתכל קדימה. כשאני משקיע בעסקים שלי אני מסתכל על התשתיות, כאן בבית"ר הן עוד לא מספיק טובות אבל זה בדרך. המתקן רחוק ממה שהיה צריך להיות, אבל הוא טוב ממה שהיה, מחלקת הנוער מתפתחת וגם הבוגרים.

"חומר השחקנים והשלד המקצועי לא משקף בעיניי את מה שהיה פה השנה, אבל אני חושב שעוד כמה תיקונים בעמדות כאלה ואחרות, פלוס גישה ומנטליות ואמונה, אין לי ספק שאנחנו ניקח את המועדון הזה למקומות גבוהים. אתם חייבים להאמין שאתם יכולים לקחת את המועדון הזה קדימה, לימים טובים יותר. הצעדים הראשונים יהיו בפלייאוף התחתון. אני בטוח שתעמדו במשימה הזאת ולא תגרמו לנו לרגעי מתח מיותרים, היו לנו מספיק כאלה השנה. אני מקווה שנסיים עם זה מהר ונתחיל להתכונן לעונה הבאה שבה נהיה במקום אחר. 

"תודה לכל מי שתומך במועדון הזה, זה לא מובן מאליו. תודה לראש העיר ולצוות שלו. אין שום עירייה בישראל שתומכת כמו משה לאון והצוות שלו. הלחימה שלו בשבילנו, הוא עושה את זה באהבה ולטובת העיר. אני מאחל לכולכם חג שמח".

משה חוגג | ניב אהרונסון

משה לאון אמר: "אנחנו הולכים להמשיך את השיפוץ בטדי ולשפץ את חדר ההלבשה ואת התאים באצטדיונים בעלות של 40 מיליון שקל. אני צופה רק דברים טובים שיקרו בירושלים בכלל ובבית"ר בפרט, לכן אנחנו צריכים לקבל את החג בשמחה ובמצב רוח טוב. תאמינו במה שאתם עושים ואנחנו רק נגדל ביחד איתכם. נוביל את בית"ר ואת ירושלים לשיאים שירושלים לא ידעה הרבה שנים. אני יודע את זה ומרגיש את זה. 

"בעוד שנתיים תהיה כאן רכבת קלה, זה יהיה מיותר לנסוע בעיר ברכב. מרכבת לרכבת הקלה – ונוחתים במשחק בטדי. כמו באירופה. אנחנו נשקיע במסחר ובכל המסביב. חג שמח לכולם ותודה רבה על העבודה הקשה והכבוד שאתם מביאים לירושלים ושרק נעלה ונצליח".

הרמת כוסית. בית"ר ירושלים
הרמת כוסית. בית"ר ירושלים | בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי