דן גלזר מתקשה לשוב לאימונים ועשוי להחמיץ גם את ב"ש וחיפה

במכבי ת"א מודאגים ממצבו של הקשר שסובל מכאבים בשרירי הבטן וספק גדול אם יוכל לעמוד לרשות ואן לוון בפתיחת הפלייאוף. החלטה לגבי החזרתו של יונתן כהן לסגל תתקבל לקראת סוף השבוע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות בטעם מר כשסיימה רק בתיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב בדרבי ואיבדה את פסגת הטבלה למכבי חיפה רגע לפני הפלייאוף העליון, אליו תגיע הקבוצה של פטריק ואן לוון מהמקום השני ובמרחק נקודה מהמוליכה, אך מה שיותר מטריד את הצהובים זו בעיית הפציעות, בדגש על דן גלזר, שחקן העונה שעברה.

הקשר שהאריך לאחרונה את חוזהו בקריית שלום, מתקשה להתגבר על הפציעה בשרירי הבטן. גלזר הוא אולי השחקן החשוב ביותר בקישור של הצהובים, מחלץ הכדורים במרכז השדה ובשבועות האחרונים הוא לא מצליח להגביר עומס ולשוב לאימונים מלאים בשל הכאבים. עד עכשיו העדיפו הצדדים טיפול תרופתי ומנוחה על חשבון התערבות כירורגית, אולם הזמן הולך ואוזל כשנותרו 10 מחזורים לסיום העונה.

גלזר צפוי להחמיץ את המשחקים הקרובים נגד הפועל באר שבע בפתיחת הפלייאוף וכן את משחק העונה נגד מכבי חיפה, שיהיו קריטיים במאבק האליפות. גלזר שותף העונה ב-17 משחקי ליגה בלבד ולא שיחק מאז הניצחון על מ.ס אשדוד בתחילת מרץ, כמובן שגם לא שותף בניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא במשחק האימון ביום חמישי.

דן גלזר | דני מרון

במשחקים האחרונים מהם נעדר גלזר, שחר פיבן והקפטן שרן ייני החליפו אותו בקישור האחורי ובמשחק האימון בכפר סבא כבר שיחק חצי שעה עדן קארצב, שחקן אחר שהתאושש מפציעה וכעת צפוי לתפוס את מקומו של גלזר.

מנגד, הפציעה שספג אייל גולסה בברכו במדי נבחרת ישראל, תשביתו למספר שבועות. רק בימים הקרובים תתברר חומרת הפציעה של גולסה ומשך ההחלמה. במועדון עוקבים בדריכות אחר מאור קנדיל, דור פרץ ואיתן טיבי בדגש אחרי השניים האחרונים, שלא זוכים למנוחה ומשחקים גם במדי הנבחרת.

ביום שישי תתקבל החלטה האם יונתן כהן יחזור לסגל לקראת המשחק נגד ב"ש או שיישמר למשחק נגד מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. כהן, מלך שערי הקבוצה עם 12 כיבושים בכל המסגרות, פצוע מזה כחודשיים ולא שיחק מאז ה-1:3 על נתניה ב-23 בינואר. במשחק נגד הפועל כפ"ס הוא כבר היה בהרכב, אבל נפצע בחימום וכך חזרתו התארכה וטרם קרתה.

יונתן כהן. ההחלטה תתקבל בשישי | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי