לא רק ורדר ברמן התרשמה מפרץ, שממתין להצעה סופית מגולדהאר

לספורט1 נודע שמועדון אירופי נוסף שלח לבלומפילד נציג כדי לצפות בקשר במשחק הנבחרת מול דנמרק ואילו הגרמנים כבר החלו בשיחות ראשוניות, אך הציפייה היא להחלטת בעלי מכבי ת"א

(גודל טקסט)

דור פרץ הוא בוודאי מועמד לגיטימי לשחקן העונה בליגת העל לאור יכולתו במכבי תל אביב, אבל השבוע גם במדי נבחרת ישראל הוא מוכיח שהוא מתאים לרמות הגבוהות ביותר. אחרי שהיה מהבולטים בכחול-לבן בהפסד לדנמרק, אתמול (ראשון) הוא שוב הצטיין במרכז השדה וגם כבש את השער היחיד של ישראל ב-1:1 מול סקוטלנד, בבעיטה נפלאה ממרחק לפינה.

במכבי תל אביב ראו את ההופעה המצוינת של פרץ מול הסקוטים ובמועדון מודעים לכך שלא רק הם צפו בקשר מקרוב, אלא גם סקאוטים של מועדונים אירופיים. הקשר כידוע מסיים את חוזהו בקיץ ויוכל לעזוב ללא תמורה ולספורט1 נודע שבנוסף לנציג של ורדר ברמן שכבר נכח גם במשחק מול דנמרק, גם סקאוט של קבוצה נוספת מאחת הליגות הבכירות באירופה צפה בקשר באצטדיון בלומפילד.

יתרה מכך, לספורט1 נודע שוורדר ברמן בהחלט התרשמה מדור פרץ גם השבוע בנבחרת ושיחות מקדימות וראשוניות על האפשרות שיצטרף החלו, כששני מועדונים נוספים כבר החלו לגשש. דור פרץ ממתין גם בימים אלו להצעה הסופית והקובעת שיאשר בעלי מכבי תל אביב מיץ' גולדהאר, שכבר העביר הצעה ראשונה בגובה 420 אלף יורו בחוזה לארבע שנים.

פרץ מניף את הרגל וכובש מול סקוטלנד | JACK GUEZ/AFP via Getty Images

במכבי תל אביב הבטיחו לפרץ כי אם תהיה הצעה ממועדון אירופי בכיר, במועדון לא ינסו לעמוד בדרכו – ועל כן מקווים שלמרות שהוא יוכל לעזוב ללא תמורה, יבחר להאריך חוזה. פרץ ידרוש להכניס סעיף שחרור לחוזהו ועל אף שמדובר במהלך שבמכבי ת"א לרוב נוטים לא להסכים לו, ייתכן שבמקרה זה יהיה תג מחיר על סך 1.7 מיליון יורו – כזה שישרת את כל הצדדים. דור פרץ, כפי שכבר פרסמנו, לא שולל אפשרות להמשיך במכבי תל אביב בחוזה חדש וממתין להצעה "שוברת שוויון". בשבועיים הקרובים צפויים הצדדים להיפגש פעם נוספת, כשנכון לכתיבת שורות אלו אין בכוונת פרץ לבצע בקרוב צעד דרמטי כזה או אחר.

גורם המקורב לשחקן סיפר: "דור הוכיח גם אתמול שהוא מוכן לרמות הכי גבוהות והוא יודע שעקבו אחריו בשני המשחקים האחרונים. הוא שחקן שיכול לשחק בשני צדי המגרש ואין רבים כמוהו באירופה, השער שכבש היה רק בונוס שגרם לכל העולם להתמוגג".

דור פרץ חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי