חשש ממתיחות בגלל החוזה: אלירן עטר מצפה לפתוח בכל המשחקים

בית"ר ירושלים ונציגו של החלוץ מנהלים שיחות על עתידו בבירה, החלוץ מצפה לקבל הזדמנות אמיתית כדי להגיע ל-16 שערים ובישולים שיחדשו את חוזהו אוטומטית. אבוקסיס ורוני לוי עוקבים, גורם: "מאמינים שיישאר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, החליט לאחרונה כי לאור מצב הקבוצה הוא מתכוון לדון עם שחקן אחד בלבד בנוגע להארכת החוזה שלו וזהו עידן ורד. אלא שבמקביל, בבית"ר הבהירו לסוכנו של ורד, אבי נימני, כי היו רוצים לדון גם בהארכת החוזה של אלירן עטר בקבוצה.

עטר מחזיק באופציה לעונה הבאה, לפיה חוזהו יתחדש אוטומטית תמורת 270 אלף יורו, אך חוגג לא מעוניין לשלם את הסכום הזה והחלוץ, שזקוק למעורבות בעוד ארבעה שערים בלבד בפלייאוף (שבעה משחקים נותרו), מצפה לשחק בפלייאוף כדי לממש את הסעיף הזה.

כזכור, בשבועות האחרונים עלתה אפשרות לפיה עטר יפתח על הספסל בחלק מהמשחקים שנותרו. אם זה יקרה, עטר יסיק מכך שבבית"ר מעוניינים להשאירו רק בתנאי שיקצץ ועלולה להיווצר מתיחות בין הצדדים. יחד עם זאת, במועדון מנסים להגיע למתווה ברור מול נימני, לפיו עטר יסכם לפני תום העונה על חוזה חדש, לעונה אחת, שיתממש אם לא יגיע ל-16 שערים ובישולים (ייתכן שסעיף דומה יהיה גם בחוזה החדש). גורם בבית"ר אמר הלילה: "אנחנו מאמינים שעטר ימשיך איתנו". כפי שפרסמנו, בהפועל באר שבע של רוני לוי ממתינים להתפתחויות וגם בני יהודה לוטשת עיניים.

אלירן עטר | דני מרון

שחקן נוסף שעתידו על הפרק הוא ניקו אולסק, שבמועדון החליטו שרק המאמן הבא יקבע את עתידו. כידוע אולסק רשום כישראלי ולא תופס מקום של זר, אבל הפציעה שלו הובילה לכך שככל הנראה לא ישוב במשחקי הפלייאוף. במועדון מתלבטים גם לגבי שי קונסטנטין ורוצים מגן ימני נוסף. הקבוצה תתחזק בעמדת המגן השמאלי כשמקס גרצ'קין אמור לחתום לשנתיים ובלם זר יצטרף לסגל במקום טל בן חיים, כשאור זהבי מתנדנד. חוגג החליט לחזק את החלק ההגנתי, אבל רוצה גם חלוץ בכיר. כפי שפרסמנו בשבועות האחרונים, סנטיאגו אוקמפוס וחלאופילו פלייטר צפויים לצאת להשאלה. 

עדיין לא ברור כיצד הדבר יסתדר עם התכנית הכלכלית של הבעלים. שכרם של אקמפוס, פלייטר ובן חיים אינו גבוה ואם הבעלים ירצה לצרף שחקנים בכירים מבלי להגדיל את ההשקעה, הוא יצטרך למכור שחקנים. בשלב זה, ההצעות על עלי מוחמד לא מספיק טובות. חוגג קיבל בימים האחרונים מסרים לפיהם ליוואי גרסיה עשוי להימכר מא.א.ק אתונה, שמחזיקה ב-60% מכרטיסו, ובמועדון מקווים שיוכלו להרוויח מהמכירה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי