לא נמצא מחליף לאלישע לוי: עידן שום ישמש כעוזרו של רביד גזל

המדורגת לפני אחרונה מתקשה למצוא מאמן, נציג הבעלים שמחזיק בתעודת פרו לעת עתה יצטרף לעוזר המאמן והם ידריכו את הקבוצה נגד בית"ר ירושלים. וגם: על המתיחות בין ההנהלה לשחקנים במהלך החג

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמונה ימים חלפו מאז פיטורי אלישע לוי והפועל כפר סבא עדיין לא מצאה מחליף. לכן, היום (שני) הוחלט שאת אימוני הקבוצה יעבירו רביד גזל, שהיה עוזר המאמן, ולצדו נציג הבעלים ובנו, עידן שום, אשר אמר לשחקנים: "זה תלוי בכם. זה המצב שלנו כרגע וזה לא משנה אם יבוא מאמן אחר או לא".

מדובר בהחלטה זמנית עד אשר יימצא מועמד מתאים והבחירה בשום נבעה גם לאור העובדה שהוא מחזיק בתעודת פרו, שחסרה לגזל ובלעדיה לא יוכל לעמוד על הקווים בהמשך הפלייאוף התחתון. בכפר סבא ינסו את הציוות הנ"ל בתקופה הקרובה, לאחר שמספר משאים ומתנים נכשלו ובין השמות שעלו לאחרונה הוזכר אריק בנאדו.

ועוד בכפר סבא, בשורות טובות הגיעו מכיוונם של עומר פדידה, עומר דנינו, טריקו גטהון ואיתמר ישראלי שצפויים להיות כשירים למשחק הבא מול בית"ר ירושלים. הבעלים יצחק שום רתח על כך שהפצועים לא ממהרים לחזור והבהיר לאנשים במועדון כי הוא מרגיש שהם היו יכולים לחזור מהר יותר.

המתיחות בין ההנהלה לשחקנים המשיכה גם בחג הפסח, כשבקבוצה לא נתנו לשחקנים מתנות כנהוג, כשגם הרמת כוסית לא התבצעה והבעלים יצחק שום הסתפק באיחולי חג שמח לשחקנים ולמשפחותיהם על המגרש בלבד. בהפועל כפר סבא הבהירו כי העניין יסודר בימים הקרובים.

גזל. לצד עידן שום על הקווים, לפחות בינתיים | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי