עטר לחבריו: "האופציה הראשונה שלי היא בית"ר ירושלים"

אלירן עטר | דני מרון

בבית"ר ירושלים ייפגשו בקרוב עם סוכנו של החלוץ. אחרי ששמו עלה, חוגג שוקל לפנות לפאקו אייסטראן אם יפוטר מטונדלה, השחקנים מדווחים על "אווירה שונה בבית וגן". ניצחון ביום שני יפתח את ההכנות לעונה הבאה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים ידעו העונה יותר ירידות מאשר עליות. סיפור הקהל, פרשת השייח', בשילוב הקורונה והיכולת המקצועית הרחיקו את השיח מהמגרש לעבר מה שמתחולל בחדר ההלבשה. אתמול (שני), השחקנים הופתעו מהמהלך בו חברי ההנהלה, בראשם אלי אוחנה, הצטרפו לאימון. "פתאום הייתה אווירה שונה בבית וגן. קצת צחוק, קצת כיף. זה דבר שהיה חסר לנו מאוד", אמרו.

אלירן עטר, שייפגש עם המועדון בקרוב, הבהיר לאחרונה למקורביו כי "האופציה הראשונה שלי תהיה בית"ר ירושלים". החלוץ רוצה להישאר במועדון ויעשה הכל כדי שזה יקרה. עטר מצפה לשחק עד תום העונה ולממש את האופציה בחוזה שלו, אחרת לא יסכים לחוזה מקוצץ. ביממה האחרונה עלתה אפשרות נוספת והיא שחוגג יציע לעטר חוזה נמוך יותר, אך לשנתיים, מה שיבטיח את עתידו הכלכלי של השחקן ויבטיח גם הישארות.

לגבי עידן ורד, המגעים עם השחקן מתקדמים. בשיחה עם חוגג הובהר לורד כי המועדון רוצה אותו לשנתיים וכי החלו מגעים עם סוכנו אבי נימני. בבית"ר גם הודיעו לראשי הפועל חדרה כי מקס גרצ'קין ישוב בעונה הבאה בכל מקרה והמשמעות היא, כפי שפורסם כאן, שיוחתם על חוזה לשנתיים. בחדרה מרוצים מהשחקן והיו רוצים לראות אותו ממשיך לעונה נוספת, אך בשלב זה המסר מאוחנה הוא שהשחקן חוזר לבירה.

השיחות נמשכות. עידן ורד | אריאל שלום

אוראל דגני הפתיע את הצוות הרפואי כשערך אתמול אימון "ספרינטים" והם מדווחים על התאוששות מהירה יחסית. במועדון מעריכים שהוא עשוי להיות בסגל כבר למשחק מול נתניה, אך לא יהיה כשיר למשחק מול כפר סבא ביום שני.

ניצחון על כפר סבא יבטיח כמעט בוודאות הישארות בליגה ואז חוגג יחל בהכנות לעונה הבאה. הבעלים היה רוצה לראות את פאקו אייסטראן מגיע לבירה. המאמן עובד בטונדלה הפורטוגלית ויש לו חוזה לעונה הבאה, אך לא ברור האם ימשיך לעונה נוספת. מקורבים למועדון טענו אתמול כי במקרה שפאקו יפוטר, חוגג יפנה אליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי