בבאר שבע הבהירו: רק הצעה מפתה תוביל לשחרור אקולטסה

במועדון לא אהבו את השמועות בעניינו והגיבו על החזרה המפתיעה של בריירו: "תוספת כוח משמעותית". נמשך המעקב אחר גורדנה ובלטקסה. תחל מכירת הכרטיסים למכבי ת"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שבת ב-20:30). אחרי האסיפה שערך שלשום, בה הבהיר לשחקנים כי המקום השלישי בהישג יד והקבוצה מגיעה במטרה לנצח את מכבי תל אביב, רוני לוי יחל היום בתרגול הטקטי, כשהקבוצה עדיין חסרה את לואי טאהא שנמצא עם הנבחרת ואת חאתם עבד אל חמיד ששוחרר ממנה בגלל פציעה. כך או כך, מיגל ויטור אמור לפתוח ב-11.

החזרה של מריאנו בריירו, עליה פורסם באתר, יצרה אופטימיות והפתעה בקבוצה. "מריאנו הוא תוספת כוח משמעותית. נמתין מספר ימים בתקווה שיחזור לאימונים מלאים וברגע שנדע שהוא כשיר לחלוטין נשלב אותו במשחקים שנשארו. בכל מקרה, הוא לא סיים את העונה", אישרו במועדון. לגבי שון גולדברג, המגן חזר אך בשלב זה רוני לוי מרוצה מדודי טויטו ומתכוון לתת לו לשחק גם במשחקים הקרובים. גולדברג יעזוב בקיץ ומתן בלטקסה עדיין מועמד מוביל להחליפו.

למרות השמועות על עזיבה אפשרית, בבאר שבע הבהירו אתמול כי רק הצעה מפתה תוביל לעזיבה של אלטון אקולטסה. השחקן חתם לארבע שנים, אבל באר שבע לא תשחררו בחינם. כפי שפורסם בספורט1, גם רועי גורדנה וגיא מלמד במעקב של המאמן. גם ויטור, ז'וסואה ובריירו נשארים כך שנכון לעכשיו באר שבע עשויה להחליף שני זרים לכל היותר. ההחלטה לגבי מרסלו מלי תתקבל בשלב מאוחר יותר משום שלוי החליט שהוא רוצה לתת לו הזדמנות עד סוף העונה לאור השיפור שחל ביכולתו.

אתמול העבירה מכבי תל אביב 500 כרטיסים לטובת אוהדי באר שבע. במהלך היממה הקרובה יודיע המועדון לגבי אופן מכירת הכרטיסים. שחקני הקבוצה הופתעו מדבריו של רוני לוי באסיפה שלשום, בה אמר כי הקבוצה באה במטרה לנצח את מכבי תל אביב. "ברור שמגיעים בכל משחק לנצח, אבל הדברים שרוני אמר משקפים גישה שונה ממה שהיה עד עכשיו. מאמן לא חייב להגיד דבר כזה, אבל לומר דבר כזה באסיפה? זו הצהרה שהולכים עד הסוף על המקום השלישי", אמרו.

אליניב ברדה, רוני לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי