בני יהודה מעודדת מחזרת גדיר ומתלבטת לגבי עמדת השוער

לפני הפועל חיפה (ראשון ב-20:00 ,ספורט1), נועלת הטבלה גברה 2:4 על שמשון כפר קאסם במשחק אימון. מזור הבקיע צמד, החלוץ פתח בהרכב וישוב למאני טיים של העונה. וגם: ברק לוי או ניראון וחזרתו של בצ'יראי

(גודל טקסט)

בני יהודה מתכוננת לקרב על חייה בליגה. ביום ראשון נועלת הטבלה תפתח את משחקיה בפלייאוף העליון כאשר תתארח באצטדיון סמי עופר מול הפועל חיפה (20:00, שידור ישיר בספורט1). לאוהדים הכתומים הוקצו 500 כרטיסים והמכירה נפתחה, אך בינתיים הביקוש לא גבוה במיוחד.

הבוקר (רביעי) ערכה הקבוצה משחק אימון לפני החזרה מפגרת הנבחרות לליגה, בו גברה 2:4 על שמשון כפר קאסם מליגה א'. אלמוג בוזגלו, עמית זנטי ושי מזור (צמד) היו אלה שכבשו עבור בני יהודה, שיכולה להיות מרוצה משילובו של מוחמד גדיר, שהתאושש מפציעה, פתח בהרכב וישחק חלק חשוב במערך של יוסי אבוקסיס בפלייאוף התחתון.

ההרכב שפתח במשחק: עומר ניראון, עמית כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אמיר רוסתום, תאמבי סגס, סתיו פיניש, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, אלמוג בוזגלו, מוחמד גדיר.

פאטוס בצ'יראי ינחת היום בישראל אחרי שנכלל בסגל נבחרת מונטנגרו בפתיחת קמפיין מוקדמות גביע העולם. בבני יהודה יכולים להיות מרוצים מה'חזרה לחיים' של החלוץ בנבחרתו, שכן הוא שיחק בכל שלושת המשחקים – עלה כמחליף מול לטביה ונורבגיה ופתח בהרכב מול גיברלטר. במשחק מול גיברלטר בצ'יראי אף כבש לראשונה מאז פברואר 2020.

יוסי אבוקסיס עוד לא קיבל החלטה עם מי הוא הולך בשער הקבוצה עד סוף העונה – עומר ניראון או ברק לוי, שתפס במשחקים האחרונים את מקומו בין הקורות. המאמן גם צפוי במהלך משחקים מסוימים בפלייאוף לוותר על מערך שלושת הבלמים ולחשוב יותר על התקפה, זאת בשל היכולת הדלה של החלק הקדמי וכמות המצבים הזעומה אליה מגיעה הקבוצה.

ברק לוי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי