פרסום ראשון: ווסטהאם מתעניינת בדור פרץ

ורדר ברמן לא לבד. נציג מטעם הפטישים פנה למקורביו של הקשר שיסיים בקיץ את חוזהו במכבי תל אביב: "לקבוצת פרמיירליג לא אומרים לא, השאיפה הכי גדולה של דור היא לשחק שם", נמסר מסביבתו של השחקן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תערוך את האימון שלה הערב (חמישי) וזאת במטרה לאפשר לשחקני הנבחרת – איתן טיבי, מאור קנדיל ודור פרץ, ששבו לפנות בוקר ממולדובה – להצטרף להכנות לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בבלומפילד במחזור פתיחת הפלייאוף העליון (שבת ב-20:30).

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב בטוחים כי טיבי ופרץ, שרשמו שלוש הופעות כל אחד במדי הנבחרת בתוך שישה ימים, יצליחו להתאושש מהעומס הרב ויעמדו לרשות הקבוצה במשחק נגד באר שבע וכמובן שגם שלושה ימים לאחר מכן ב"משחק העונה" בסמי עופר נגד מכבי חיפה.

עתידו של פרץ, שמסיים בקיץ את חוזהו, ממשיך להעסיק את אנשי מכבי. הקשר, שכבש שער אדיר נגד סקוטלנד ובישל אתמול את השער הראשון מול מולדובה, מושך התעניינות ממספר מועדונים ברחבי אירופה. מעבר לעניין מצד ורדר ברמן, נודע כי שתי קבוצות אנגליות נכנסו לתמונה.

דור פרץ | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי אחת מהן היא ווסטהאם, שנציג מטעמה כבר שוחח עם מקורביו של השחקן והובהר לו כי מי שמתעסק בעתידו של פרץ הוא סוכנו, אבי נמני. מבחינת השחקן, אנגליה נמצאת בראש סדר העדיפויות. "עם כל הכבוד לברמן, לשחק בפרמיירליג זו השאיפה הכי גדולה של דור", הודו בסביבתו.

ווסטהאם נמצאת בעיצומה של עונה נהדרת מבחינתה, כאשר היא מדורגת במקום החמישי בפרמיירליג עם 49 נקודות לאחר 29 משחקים ומפנטזת על כרטיס לליגת האלופות. יש לציין כי חוליית הקישור של הפטישים איכותית ועמוסה בשמות נוצצים, כך שאם וכאשר מעבר כזה ייצא לפועל, מצפה לפרץ מאבק עיקש אפילו על המקום בסגל.

כפי שפורסם בספורט1, פרץ מנהל מו"מ עם מכבי על חוזה חדש ומסביבתו נמסר: "דור לא יעשה שום צעד בלי ליידע את מיטש גדולהאר. עם זאת, לכולם ברור שלקבוצת פרמיירליג לא אומרים לא".

דור פרץ | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי