עידן ורד: "דיברו איתי ממקומות אחרים אבל הנאמנות היא לבית"ר"

הקפטן אישר את הפרסום בספורט1: "דיברו איתי בטלפון, אמרו שמרוצים ושרוצים שאמשיך". על הבעיות: "צריך להבדיל בין קבוצה שלא טובה לבין בעיות בחדר הלבשה" והציפיות: "יש סוג של פנטזיה על כדורגל ברזילאי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קפטן בית"ר ירושלים עידן ורד התייחס היום (שישי) לעתידו במועדון. בראיון שהעניק לרדיו ירושלים אמר הקשר: "העדיפות שלי היא לבית"ר, עד שלא אשב עם חוגג לא אעשה שום מהלך אחר". כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הבעלים הציע לקפטן חוזה לשנתיים בשיחה טלפונית והשניים קבעו להיפגש יחד עם סוכנו אבי נמני. ורד אישר: "דיברו איתו ממקומות אחרים אבל הנאמנות היא לבית"ר. עד עכשיו דיברו איתי בטלפון, אמרו שמרוצים ושרוצים שאמשיך".

על הבעיות בקבוצה אמר: "אני שומע על בעיות אגו בחדר ההלבשה ומרגיש שצריך להבדיל בין קבוצה שלא טובה לבין בעיות בחדר הלבשה. הייתי בקבוצות שזכו בתארים והיו מכות והרבה בעיות".

עוד הוסיף: "הסגל שווה מקומות 3 עד 6. זה לא משנה אם עומדים על הקווים שי וסלובו, רוני לוי או מאמן אחר. כל שחקן צריך לתת את ה-100 אחוז. בכל הזמן שאני פה בשיחות עם מאמנים, בעל הבית ואלי אוחנה, אני אומר שלפני הכל צריך כאן שחקנים שעובדים ורצים, כי ככה זה בכל הליגה. שחקנים רצים 11 קילומטר קודם כל. יש סוג של פנטזיה על כדורגל ברזילאי או לא יודע מה. אז יש חבר'ה מאוד מוכשרים, אבל הבסיס חייב להיות של שחקנים שעובדים. כולם שחקנים טובים, אבל ביחד זה לא עובד".

עידן ורד | דני מרון

אחרי שלא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון והודחה גם מגביע המדינה, בית"ר ירושלים תפתח את הפליאוף התחתון במשחק ביתי מול הפועל כפר סבא (שני החל מ-20:00, ספורט4) ותקווה להשיג שלוש נקודות שיעניקו לה אוויר לנשימה וימנעו ממנה להיגרר לקרבות תחתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי