סכנין מחפשת המשכיות נגד נתניה: "רוצים להבטיח את ההישארות מוקדם"

בקבוצה מקווים להציג את אותה היכולת מלפני הפגרה ולנצח את הקבוצה של אטוולד בראשון. לאחר השלושער בנבחרת, הציפייה היא שהאסלביינק יתחיל לפרוע שטרות. ולסקס חזר לאימונים, ההחלטה האם לשתפו תתקבל בסמוך למשחק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תצא מחר (ראשון ב-19:00) למשחק החוץ נגד מכבי נתניה במטרה ברורה להמשיך את היכולת הטובה מלפני פגרת הנבחרות כאשר הקבוצה עלתה מעל הקו האדום לאחר הניצחון 0:1 על מכבי פתח תקווה. סיבה נוספת שהביאה לאופטימיות בסכנין הייתה העובדה שהחלוץ אוסאמה חלאיילה שבר בצורת כשכבש את שערו הראשון אחרי שלושה וחצי חודשים.

מעבר לכך, בקבוצה מקווים שגם נייג'ל האסלביינק שכבש שלושער במדי נבחרת סורינאם מול נבחרת ארובה יתחיל לפרוע שטרות גם במדי הקבוצה מהמגזר. לחלוץ אין עדיין שער בליגה על אף ששותף ב-21 משחקים. בגביע המדינה יש לו שני כיבושים נגד הפועל חדרה.

עוד בפן המקצועי, הקשר סבסטיאן ולסקס חזר לאימונים מלאים ורק סמוך למשחק יחליטו בצוות המקצועי אם לשתפו. מעבר לכך נראה, כי שרון מימר אינו מתכוון לבצע שינויים בהרכב מההרכב שניצח במחזור שעבר. "המטרה להבטיח את ההישארות בהקדם ובכדי שזה יקרה צריך לנצח בנתניה", אמרו בסכנין.

האסלביינק. מתי יכבוש שער ליגה? | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, מרון גנטוס, לוקאס ספנדלהופר, חגי גולדנברג, אייהב גנאיים, בירם כיאל, עטאא גאבר,  נייגל האסלביינק, מוטי ברשצקי ואוסאמה חלאיילה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי