קורצקי: "השופט זרם עם הפועל תל אביב, חבל"

מאמן הפועל חדרה התאכזב מההפסד: "הם הצליחו לגנוב גול ומאז בעיקר שכבו ובזבזו את הזמן". קלינגר: "החגיגות היו עבור הקהל, עשינו צעד טוב, אבל לא דרמטי". שלומי אזולאי: "שמח ששער הבכורה הגיע בטיימינג כזה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב פתחה ברגל ימין את משחקיה בפלייאוף העליון, עם ניצחון יקר 0:1 על הפועל חדרה, שהגדיל לפחות זמנים את הפער בין האדומים לקו האדום לשבע נקודות. שלומי אזולאי כבש את השער היחיד במשחק ועצר את הקבוצה של מנחם קורצקי, אשר הגיעה לאחר שני ניצחונות רצופים וקיוותה לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת ההישארות בליגת העל לעונה נוספת.

צפו בתגובות:

המאמן המנצח, ניר קלינגר, סיכם בסיום: "האמת שמטבע הדברים, בפלייאוף התחתון אין הרבה משחקים ברמה גבוהה. קבוצות לחוצות, שחקנים ומאמנים לחוצים וזה בדרך כלל מוליד משחקים מה שנקרא 'על הקשקש', 0:1 לפה או לשם. אני קיוויתי שאחרי הגול הראשון נוכל להשתחרר ולתת את השני, היו לנו מצבים אבל קצת התברברנו בשליש האחרון ובעיקר ברחבה. מה שבאמת חשוב אבל זה שלוש הנקודות ולהתרחק מהקו האדום".

מזמינים התקפות: "זה טבע הדברים, זה לא מה שאנחנו רוצים או מבקשים לעשות. אני צרוד בגלל זה. זה מן ריטואל כזה שקורה, אבל אם אנחנו יודעים לעמוד איתנים ולהיות חזקים בהגנה אז בסדר, מנצחים 0:1. לא תמיד זה קל, לא תמיד זה 0:2, אבל זה בסדר. מבחינת הפועל תל אביב, המהפך שעשינו מאיפה שהיינו לאיפה שאנחנו היום הוא מדהים, אבל זה עדיין לא מספיק כי זה תלוי באמת בתוצאות שיהיו מחר או מחרתיים, כי אם הפועל כפר סבא ובני יהודה ינצחו, זה מכניס את כל הפלייאוף למאבק ירידה, אז זה תלוי מאוד מה יקרה במשחקים האלה. אנחנו את שלנו עשינו ונצטרך להמשיך לעשות".

החגיגות בסוף: "החגיגות היו עבור הקהל, לא חגיגות ניצחון. עשינו צעד טוב, אבל לא דרמטי, בדרך להבטיח את ההישארות שעוד רחוקה והיא תלויה במשחקים האחרים. אבל החגיגה הייתה כי סוף סוף יש מול מי לחגוג, זה תענוג ומדהים. האוהדים נתנו הצגה והשחקנים לא רצו לרדת. זה הסיפור של החגיגות, עבור הקהל".

מנחם קורצקי | דני מרון

שלומי אזולאי אמר על שער הניצחון: "חיכיתי לשער הזה די הרבה. שער ראשון בליגה, שמח שזה בא בטיימינג כזה ואני מקווה שנמשיך לאסוף נקודות".

הלחץ שהשתחרר: "חד משמעית הניצחון שחרר לחץ, אנחנו רוצים להישאר כמה שיותר מהר. אנחנו לא רוצים להגיע למאבקי תחתית, אין לנו ניסיון בזה, יש לנו שחקנים צעירים שלא היו בסיטואציות האלה וגם אני לא הייתי. אנחנו רוצים להישאר כמה שיותר מהר".

לא מצליחים להגדיל יתרון: "קודם כל מנסים לעלות ליתרון, אחרי זה מנסים לשמור על זה בשיניים, אנחנו עובדים קשה באימונים ונותנים את כל כולנו. מתי שאנחנו עולים ליתרון משהו אומר לנו ללכת אחורה. אני מאוד מקווה שנשפר את זה".

שלומי אזולאי, דן איינבינדר, שי אליאס | דני מרון

מאמן חדרה מנחם קורצקי הביע אכזבה: "אני חושב שהצגנו כדורגל פנטסטי, אני מאוד מרוצה מהיכולת. הפועל תל אביב הצליחה לגנוב לנו גול ומאז הם בעיקר שכבו ובזבזו את הזמן והשופט זרם איתם, חבל. אני חושב שעוד כמה דקות היינו משווים. הגענו להרבה מצבים, חבל על הגול שקיבלנו מכדור חוץ, זה לא קשור לכדורגל. חבל, חבל מאוד".

המאמן הוסיף: "אני חושב שהגענו למצבים שלנו. לפעמים זה נכנס, לפעמים זה לא נכנס. מבחינת הכדורגל והסגנון אין לי תלונות, קורה שבמשחקים כאלה לא מצליחים לכבוש. כל משחק בפלייאוף יהיה קריטי עד שנצליח להישאר, אני מקווה שנציג את אותו כדורגל ואותה יכולת וזה יספיק".

רובי לבקוביץ' שידר על אותו גל: "אני חושב ששיחקנו כדורגל טוב. טעות בהוצאת חוץ, חוסר ריכוז והם הצליחו להשיג את ה-0:1 הקטן שהם רצו. אני חושב שהיו לנו דקות הרבה יותר טובות ששלטנו בכדור, הגענו למצבים טובים, זה הכדורגל, ספגנו גול לא מחויב וזהו, לא הצלחנו לחזור".

הלחץ משפיע: "לא באנו בשאננות ולא היה שום לחץ, אנחנו רגילים ללחץ. אנחנו סוחבים את הליגה על הגב מינואר-פברואר, זה לא עניין של לחץ או שאננות. התאמנו מצוין השבוע וכל הפגרה, זה חלק מהמשחק. אני חושב שחדרה עשתה משחק טוב היום ולא ניצלה את ההזדמנויות שלה, הפועל תל אביב ניצלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי