ב"ש משיבה אש: "ואן לוון נהנה מהשופטים העונה". לויטה מתקרב לסיכום

במועדון לא אהבו את הביקורת כלפי רוני לוי: "ייני היה צריך להיות מורחק". למרות המגעים עם מרציאנו, השוער שזכה למחמאות קרוב. וגם: על המסקנות מחזרת בריירו וההופעה של אקולטסה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

השער השני אתמול, בהתקפת מעבר של מכבי תל אביב, הוכיח למה הפועל באר שבע עדיין רחוקה מלהיות קבוצה שיכולה להתחרות עם הגדולות באמת – מכבי חיפה ומכבי תל אביב. גם לאחר השער, אלה היו שלוש דקות שבהן הצהובים היו יכולים להגדיל את היתרון לשלושה שערים, אבל אוהד לויטה הציל את הקבוצה מספיגה. "ברוב שלבי המשחק עמדנו שווים מול שווים, אי אפשר לומר שעלינו שלא במטרה לנצח, אבל בסוף למכבי יש סגל איכותי יותר והם ניצחו בפרטים הקטנים. היינו שווים יותר מהתוצאה הזאת", אמרו בסיום בבירת הנגב, שם מבינים שעם חיזוק נכון בקיץ הקבוצה תוכל להתמודד על כל התארים. רוני לוי יצרף בקיץ שוער, מגן שמאלי (דודי טויטו יישאר בסגל), חלוץ בכיר וקשר התקפי, דור מיכה, שצפוי לסגור בסוף העונה לשלוש שנים.

מי שזכה אתמול למחמאות הוא לויטה, שמתברר כי הוא מתקרב לחתימה לעונה נוספת וצפוי להתחרות על אפודת השוער עם שוער בכיר שיגיע, כשהמועמד המוביל הוא אופיר מרציאנו. "מאכזב מאוד להפסיד, במיוחד כששיחקנו טוב והיינו שווים למכבי תל אביב", הוסיף לויטה אתמול. "הפנים קדימה, ניקח דברים טובים. אנחנו עם הפנים לשלישי (באר שבע תארח את מ.ס אשדוד, שגיב יחזקאל ייעדר בשל צהובים אך ז'וסואה יחזור, א"י) במטרה לנצח".

בבאר שבע לא אהבו את הביקורת של פטריק ואן לוון על רוני לוי ואמרו: "שיתעסק בקבוצה שלו. מכבי תל אביב נהנתה מלא מעט שריקות לטובתה העונה. עם כל הכבוד לגול שהיה צריך לפסול לטענתם, ייני היה צריך להיות מורחק אחרי שראו בטלוויזיה שאמר לשופט בושה". לוי יערוך מחר אסיפת שחקנים בה יתמקד במשחק האחרון. המאמן יבהיר לשחקנים את החשיבות של המשחק מול אשדוד, שנחשב למאבק ישיר על כרטיס לאירופה.

פטריק ואן לוון | אריאל שלום

בנושא אחר: רק אתמול החליטו בבאר שבע כי מריאנו בריירו יוכל לשוב לסגל. הכניסה שלו למגרש הפתיעה לא רק את הרופאים, אלא גם את בריירו עצמו. עד לפני שבוע כולם במועדון היו משוכנעים שהוא גמר את העונה, אבל כפי שפורסם כאן לראשונה בשבוע שעבר הארגנטינאי הפתיע את הצוות המקצועי, קיבל אישור רפואי וחזר לסגל אחרי הפציעה. אתמול, בעקבות פציעה של מרואן קבהא, הוא גם נכנס לשחק והיה מעורב בשער של שגיב יחזקאל. באר שבע תודיע בקרוב על מימוש האופציה של השחקן ואז תצטרך לשבת איתו על החוזה החדש, אבל עושה רושם שהחזרה שלו למגרשים היא בהחלט נקודת אור. לא רק בריירו מפתיע, אלא גם אלטון אקולטסה. לאחר שבשבוע שעבר התקבלה החלטה להשאיר את ההולנדי בקבוצה, אתמול הראה שחקן הכנף ניצוצות של התקופה שבה הגיע לקבוצה.

רוני לוי שראה את הקבוצה שלו מצמקת, הגיב בשלושה חילופים. לואי טאהא נכנס במקום ויטור ולא במקום אלחמיד, למרות שהבלם היה בספק למשחק ורק יום קודם הודיע שיוכל לשחק. סלליך תורגל לסירוגין עם רוסה באימון המסכם ונכנס במקומו וחטואל נכנס במקום אקולטסה שנראה מעט עייף אחרי דקות טובות שהפגין בחלקים מהמשחק.

אירוע אחד העיב אתמול על האווירה ביציע. המאבטחים התעמתו עם מספר אוהדים בטענה להפרות סדר. בבאר שבע טוענים כי המאבטחים התנפלו על אוהדים ללא סיבה מוצדקת והמאבטחים טוענים כי אלה הגיבו בקללות גם לאחר שהאירוע הסתיים.

אוהדי הפועל באר שבע | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי