חילוף מנצח: צמד של עטר העניק לבית"ר ניצחון ו-1:3 על כפ"ס

קיזיטו העלה את נועלת הטבלה ליתרון בפנדל, אך הורחק בתחילת השנייה. מזרחי הכניס את החלוץ שגמל עם צמד גדול (כולל גול בעקב) ומגבו סגר את הסיפור עם אחד משערי העונה. סוקונה החמיץ פנדל, הירוקים בדרך ללאומית

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה את הפלייאוף התחתון ברגל ימין, הודות ללא מעט מזל. הקבוצה מהבירה עם יוסי מזרחי על הקווים אירחה את נועלת הטבלה הפועל כפר סבא ונגררה לפיגור במהלך המחצית הראשונה, אך הודות לחילופים מצוינים של המאמן הבית"רי, המארחת השלימה מהפך והשיגה 1:3 מרשים על כפר סבא, אשר הגדיל את הפער מהקו האדום ל-10 נקודות.

המשחק נפתח במחאת אוהדי ארגון 'לה פמיליה' שנמשך לאורך חמש דקות ונראה כי המהלך לא השפיע לטובה על המארחת. כפר סבא עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-37 בעקבות הכשלה ברחבה של בן חיים על רייכרט ופנדל מדויק של קיזיטו. על סף המחצית נועלת הטבלה כמעט הכפילה את היתרון כאשר בעיטה של סוקונה ננעצה במשקוף.

יוסי מזרחי ביצע חילוף משלוש בתחילת החצי השני כאשר הכניס את מתאוסיניו, פרדו וכמובן עטר, אליו נגיע בהמשך ותוך שלוש דקות כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים לאחר הכשלה גסה של כובש השער קיזיטו על קונסטנטין. בית"ר ניצלה את היתרון המספרי בתוך דקה אחת וכבשה את השוויון לאחר בישול של קונסטנטין לעטר שבעט כדור חזק ממרכז הרחבה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

בית"ר השלימה את המהפך עם עוד גול תוצרת קונסטנטין-עטר כאשר המגן העביר רוחב מדויק לחלוץ שכבש את שני שלו בעקב. כפר סבא קיבלה הזדמנות לאזן את התוצאה עם עוד פנדל, אך הפעם סוקונה בעט חלש וניצן היה במקום. בית"ר סגרה את הסיפור בתוספת הזמן לאחר בעיטה אדירה של מגבו שבעט כדור גדול שפגע במשקוף פנימה וגם חוגג לא נותר אדיש והצדיע לו.

בית"ר שנצמדה למכבי נתניה למקום השמיני עם 35 נקודות והיא קרובה מאוד להבטיח את הישארותה בליגה. במחזור הבא תתארח אצל נתניה בסוג של 'קרב צמרת' בבית התחתון. כפר סבא מנגד שנותרה במקום האחרון, במרחק של שמונה נקודות לחוף מבטחים תמשיך את מאבקי ההישרדות שלה מול חדרה.

מיכאל אוחנה, אור זהבי | דני מרון

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, טל בן חיים, אור זהבי, אורן ביטון, אביאל זרגרי, אופיר קריאף (אלירן עטר 46), מיכאל אוחנה (מתאוסיניו 46), עידן ורד, מרקו יאנקוביץ' (עוזיאל פרדו 46), (אורי מגבו 89), ירדן שועה.

הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', איתי שור (ג'יימי הופקאט 84), עומר דנינו, סודיק אטנדה, אביב סולומון, רז כהן, בן רייכרט (טריקו גטהון 58), עומר לקאו (פלורנט חסאני 72), טימוטי מוזי (אור דסה 84), אמדו סוקונה, קיזיטו.

ירדן שועה, שי קונסטנטין | דני מרון

מהלך המשחק

דקה 1: מאות אוהדי ארגון 'לה פמיליה' הבית"רי, נטשו את היציעים מיד לאחר שריקת הפתיחה כאות מחאה וחזרו לאחר מספר דקות.

דקה 7: זרגרי ניסה את מזלו עם בעיטה חלשה מחוץ לרחבה, שפגעה בדרך בשחקן ירוק.

טל בן חיים, שי קונסטנטין, ירדן שועה | דני מרון

דקה 8: מהלך נפלא בין קריאף לוורד הסתיים בהחטאה מחרידה של האחרון. הקוון הרים דגל לנבדל, אך לאחר בדיקה בהילוך החוזר התברר כי עוזר השופט שגה.

דקה 18: רז כהן בעט כדור לא מדויק מחוץ לרחבה שעלה מעל המסגרת.

דקה 26: גם רייכרט שלח בעיטה חלשה בשמאל שלא סיכנה את ניצן.

טל בן חיים | דני מרון

דקה 37: הפועל כפר סבא עלתה ליתרון 1:0! רייכרט נכנס לרחבה והוכשל על ידי בן חיים. קיזיטו ניגש לנקודה הלבנה וכבש את השביעי שלו העונה.

דקה 39: לאחר שגרם לפנדל, בן חיים כמעט כבש שער עצמי לאחר כדור רוחב של מוזי שפגע בבלם, למזלו הכדור יצא לקרן.

דקה 43: החלטה גבולית של פוקסמן שלא שלף צהוב שני לקריאף לאחר שהכשיל את רייכרט. גזל תקף את השופט וחטף צהוב בעצמו.

דקה 45: כדור חופשי של סוקונה מ-20 מטרים ננעץ במשקוף של ניצן ולמזלה של בית"ר ירושלים, היא לא ירדה בפיגור כפול.

מיכאל אוחנה, אור זהבי | דני מרון

דקה 48: כפר סבא נותרה בעשרה שחקנים לאחר הכשלה של כובש השער קיזיטו על קונסטנטין. תחילה השופט שלף צהוב לחלוץ, אך בחר להרחיק את האוגנדי לאחר בדקה ב-VAR.

דקה 49, בית"ר ירושלים איזנה ל-1:1! קונסטנטין שסחט את האדום מקיזיטו, העביר רוחב לעטר המחליף שכבש את השוויון עם בעיטה חזקה ממרכז הרחבה. זהו שערו ה-10 של החלוץ שעשה למקום השני בטבלת כובשי השערים בכל הזמנים.

עידן ורד, טימוטי מוזי | דני מרון

דקה 66, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 1:2! עטר השלים צמד גדול עם שער בעקב לאחר בישול נוסף של קונסטנטין. בית"ר קרובה לניצחון ראשון בפלייאוף התחתון.

דקה 72: כפר סבא קיבלה פנדל נוסף, אליו ניגש אליו סוקונה. אולם החלוץ בעט רע וניצן הצליח להדוף.

יוסי מזרחי | דני מרון

דקה 89: אלירן עטר היה יכול להשלים שלושער, אך רשם החמצה גדולה מקרוב ופספס הזדמנות לסגור את המשחק.

דקה 90, בית"ר ירושלים עלתה ל-1:3! מגבו, שעלה מהספסל דקה קודם לכן ניצל טעות בהגנה והפציץ את המשקוף פנימה עם אחד משערי העונה. הבעלים משה חוגג לא נותר אדיש והצדיע לו מהיציע.

מחאת אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון
אביאל זרגרי, רז כהן | דני מרון
משה חוגג | דני מרון
ירדן שועה | דני מרון
שחקני הפועל כפר סבא | דני מרון
שחקני הפועל כפר סבא | דני מרון
מיכאל אוחנה | דני מרון
מיכאל אוחנה | דני מרון
אלירן עטר חוגג עם עידן ורד, עוזיאל פרדו, אור זהבי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי