מזרחי: "השחקנים כנראה אכלו יותר מדי במימונה, הם בקושי הלכו"

מאמן בית"ר ירושלים אחרי 1:3 על הפועל כפ"ס: "בחצי השני היה יותר טוב, אוי ואבוי אם היינו מפסידים. אסור לזלזל בקבוצות ובמאמנים בתחתית, הסיפור רחוק מלהיגמר". ניצן: "יודע מה לא עבד העונה, שמח שלא הסתבכנו"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הצליחה הערב (שני) לעשות צעד סופר משמעותי כדי להיות רגועה לכל אורך הפלייאוף התחתון: היא ניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא, פתחה פער של 10 נקודות מהקו האדום והיא צפויה בהקדם להבטיח את הישארותה. הירוקים, לעומת זאת, במרחק שבע נקודות מחוף מבטחים והקבוצה שכיום בהדרכתם של רביד גזל ונציג הבעלים עידן שום בדרכה הבטוחה בחזרה לליגת המשנה אחרי שנתיים בליגת העל.

יוסי מזרחי, שהסכים לאמן את הקבוצה עד תום העונה לאחר עזיבתם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, הפתיע כשלא עלה בהרכב עם אלירן עטר, אך האחרון עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה וכבש צמד נהדר כדי להשלים מהפך, גם בסיוע קיזיטו שאמנם כבש בפנדל במחצית הראשונה, אך הורחק מיד בפתיחת המחצית השנייה והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. מחליף נוסף של מזרחי, אורי מגבו, נעץ את המסמר השלישי ברשת עמוק בתוספת הזמן בביצוע שבהחלט יציב אותו כמועמד לשער העונה.

צפו בתגובות לאחר המשחק

לאחר המשחק הודה יוסי מזרחי: "אני מרגיש קצת יותר טוב, כי היה קשה להתאושש ממחצית ראשונה כזו. השחקנים כנראה אכלו יותר מדי במימונה כי הם בקושי הלכו. בחצי השני היה כבר יותר טוב, אבל זה עוד רחוק-רחוק ממה שאני רוצה".

עטר. עלה מהספסל ועשה את ההבדל | דני מרון

אם בית"ר הבטיחה הישארות: "תראו איזה קבוצות ואיזה מאמנים נמצאים בפלייאוף התחתון – אנשים עם רקורד של אליפויות ותארים. לזלזל בקבוצות זו טעות אדירה ואם היינו מפסידים היום אז אוי ואבוי מה שהיה קורה. הסיפור עוד רחוק מלהיגמר. מה שאני רוצה לא משנה, אני כרגע על הקווים כדי לדאוג שבית"ר לא תסתבך במאבקים הקשים. אם אפשר לסדר, אני אעזוב, אבל אני יודע בדיוק מה יכול לקרות – אני עוד זוכר שבני יהודה ניצחה 11 משחקים מ-12".

על החילופים במחצית והוצאת פרדו שעלה מהספסל: "אני יודע לזהות צעירים ולראות מתי יש להם אוויר. לפרדו יש המון כישרון והוא צריך לדעת לשחק עם פחות לחץ ופחות כובד על הרגליים. המשחק הזה היה יותר מדי משמעותי כדי שלא ננצח גם במחיר של החלפת שחקן צעיר. מגבו? שער העונה".

איתמר ניצן, שהדף פנדל ביתרון 1:2, הוסיף: "אני שמח שהצלחנו לנצח באחד המשחקים הכי חשובים בפלייאוף התחתון ושנמשיך להשתפר. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה כי תקציבים וסמלים לא משחקים ובראש בראשונה חשוב שנילחם. אם נדע לעשות את זה לאורך זמן, נמשיך לעלות".

מה לא עבד העונה בבית"ר: "כמועדון המקום שלנו לא בפלייאוף התחתון, אבל כמו שאמרתי בעבר – אנחנו נמצאים איפה שמגיע לנו העונה. אני שמח שלא הסתבכנו בקרבות תחתית שאלוהים יודע איך יוצאים מהם. אני יודע מה לא היה בסדר, אבל לא אפתח את זה בתקשורת ואני בטוח שהמועדון ישים על כך דגש בעונה הבאה".

ניצן זוכה לברכות משחקני בית"ר אחרי הצלת הפנדל | דני מרון

מן העבר השני, מאמן הפועל כפר סבא רביד גזל מסרב להרים ידיים: "כל עוד יש סיכוי אנחנו נילחם. ברור שההפסד הזה עושה את זה הרבה יותר קשה. יש עוד שישה משחקים, 18 נקודות בקופה, יש עוד סיכוי. אני מאמין בשחקנים והראינו את זה היום, אבל נהיה חייבים לנצח, אחרת נרד לליגה השנייה".

יכולתם לנצח: "אני חושב שעד האדום היינו הרבה יותר טובים גם ב-10 שחקנים אני מצפה מהקבוצה לא לספוג, אבל החמצנו פנדל נראה שזה היה גדול עלינו היום. לא אשפוט את השופט. יש מי שאחראי עליו. מהמקום שלי ראיתי שלא היה אדום על קיזיטו, אבל אני לא יודע".

הקשר רז כהן הוסיף: "אנחנו באמת מאוכזבים, כי עלינו ושיחקנו כמו גברים ואני חושב שהיינו יותר טובים בהרבה במחצית הראשונה. שיחקנו כדי לתת את השני ואחרי שלוש דקות במחצית השנייה קרה מה שקרה – אני חושב שאפשר היה להפעיל שיקול דעת במשחק כזה רגיש במעמד כזה, אבל אולי בטלוויזיה ראו משהו אחר. אנחנו מאוד מאוכזבים ויש לפנינו עכשיו שני משחקים של להיות או לחדול נגד סכנין וחדרה. אם נשחק כמו במחצית הראשונה, אני בטוח שנחיה את הליגה מחדש".

אם הוא מאמין שכפ"ס יכולה להישאר: "ראיתם איך שיחקנו במחצית הראשונה, היינו ראשונים לכל תיקול, תקפנו ולא הלכנו אחורה כמו שמצפים מקבוצה במקום האחרון. במחצית הראשונה זה עבד ובשנייה פחות עם כל מה שקרה, אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר".

פוקסמן. "אפשר היה להפעיל שיקול דעת במשחק רגיש" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי