מסתמן: יונתן כהן לא ייכלל בסגל למשחק העונה

החלוץ שוהה עם חבריו לקבוצה במלון לקראת הקרב מול מכבי חיפה ב-20:00, אך נראה שלא ישחק על אף שהוא ודן גלזר ביקשו להיכלל בסגל. אצילי סומן כאחד משחקני המפתח, טננבאום זכה למחמאות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כל שחקן במכבי תל אביב מכיר את המאזן המופלא של הצהובים נגד מכבי חיפה. ב-30 המפגשים האחרונים במסגרת הליגה, רשמו הירוקים ניצחון אחד בלבד, וגם הוא היה במגרש בנתניה – המשמעות שהאלופה טרם הפסידה בסמי עופר והיא כלל לא מתכוונת לסיים את הרצף הערב (שלישי, 20:00) במשחק העונה הראשון של הפלייאוף העליון. בינתיים, ברשתות החברתיות של המועדון פרסמו סרטון מוטיבציה לקראת הקרב הלוהט.

צפו בסרטון המוטיבציה של מכבי ת"א לקראת משחק העונה

במתחם האימונים בקריית שלום, השחקנים היו מחויכים לאחר אמירתו של פטריק ואן לוון שאין לקבוצה פצועים וכולם כשירים למשחק. בקבוצה נשאל בהומור "האם נראה את אורוש ניקוליץ' בסגל הרחב?". דן גלזר שעדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה, ביקש להיות בסגל, חרף הכאבים בשרירי הבטן, כאשר גם יונתן כהן העלה בקשה דומה אל הצוות המקצועי כבר במשחק נגד הפועל באר שבע. עם זאת, מסתמן כי האחרון לא ייכלל בסגל, על אף שהוא שוהה עם חבריו בבית המלון בו נמצאת הקבוצה בחיפה.

מעבר למצב בטבלה, לא מעט שחקנים מבינים כי משחקי הפלייאוף העליון מהווים מבחן עבורם לקראת העונה הבאה. גורם בסביבת השחקנים מסר: "כל משחק עד סיום העונה הוא עבור חלק מהשחקנים מבחן לחוזה חדש בקיץ. יש שחקנים שמבינים כי למו"מ על החוזה עדיף להגיע כשחקן שזכה בתואר האליפות".

דן גלזר | אריאל שלום

בימים האחרונים מדברים לא מעט על יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ' וכמובן דור פרץ כדמויות המפתח למשחק נגד מכבי חיפה, אך אם תשאלו את השחקנים בסגל, לשוער דניאל טננבאום תהיה משמעות מכרעת הערב. הישראלי-ברזילאי שמציג יכולת נפלאה בשער של הצהובים כבר עונה שנייה, עשוי לקבל חוזה חדש בימים הקרובים והופעה טובה מול הירוקים ודאי לא תזיק.

שחקני הקבוצה ברובם עדיין לא יודעים את ההרכב אותו יבחר ואן לוון, אשר דואג לפני כל משחק לדרמה קטנה ב-11 ומקפיד להשאיר את שחקניו במתח. מסתמן כי עדן קארצב עשוי למצוא את עצמו בהרכב הפותח לצד דור פרץ, במטרה למצוא פתרון לנטע לביא המצוין מהצד השני.

דניאל טננבאום
דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי

מעבר לכך, יש לציין כי מכבי תל אביב אמנם לא הפסידה למכבי חיפה העונה, אך בשני המקרים היא זאת שספגה ראשונה וזה דבר שלא מוכנים לקחת בחשבון, כשבסיבוב הראשון נקלעה לפיגור 2:0 די מהיר. ואן לוון הכין את שחקניו למשחק אחראי מול המשחק ההתקפי של ברק בכר.

המאמן הזהיר מדולב חזיזה, צ'רון שרי וכמובן ניקיטה רוקאביצה שיכולים לעקוץ בכל רגע וכן מעומר אצילי שמרבה לכדרר לכיוון הרחבה. שחקני ההגנה התבקשו שלא לבצע עבירות חסרות אחריות, אשר יובילו להחלטת שיפוט קריטיות. 500 אוהדים ילוו את הצהובים הערב בסמי עופר לעזור לאלופה להשיג ניצחון שני על הירוקים העונה ולהגדיל את הפער בפסגה לארבע נקודות.

אנריק סבוריט, עומר אצילי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי