טל בן חיים: "מוכן לא להבקיע עד סוף העונה אם נזכה באליפות"

שחקן הכנף ספג קללות ואיומים ברשתות החברתיות אחרי משחק העונה. "אני תורם לקבוצה הרבה יותר משערים ובישולים". התוצאה: "לא אשקר, 1:1 זה טוב לנו. חוגגים רק בניצחונות". ואן לוון: "יכולנו גם לנצח"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

משחק העונה השלישי העונה בליגה העל הסתיים הערב (שלישי) ב-1:1 בין מכבי חיפה למכבי תל אביב, במשחק בו הצהובים חזרו מפיגור באצטדיון סמי עופר ונותרו בפסגת ליגת העל. לאחר המשחק, טל בן חיים סיכם: "לא אשקר אם אגיד ש-1:1 זו תוצאה טובה בשבילנו. אבל אין לנו מה לחגוג, אנחנו חוגגים רק כשאנחנו מנצחים".

על העובדה שהוא לא כבש הרבה שערים העונה הוסיף שחקן הכנף: "בגילי, הגולים שלי הם לא פקטור ולא אישיו. אני מוכן לא להבקיע עד סוף העונה וגם לא בעונה הבאה, אם תבטיחו לי שניקח אליפות. מה שחשוב זה איך אנחנו משחקים בתור קבוצה. אני תורם לקבוצה הרבה מעבר לגולים ובישולים. טל בן חיים זה לא האישיו".

"צריך לזכור שאני שנתיים בלי כדורגל ואני מרוצה מהעונה שלי עד עכשיו. הנתונים אומרים שמאז שפטריק הוא המאמן אז אני משחק למעלה מ-70% מהמשחקים. אני מביא מהניסיון שלי בגילי. אני עבור הקבוצה איפה שהיא צריכה אותו. העימות עם ברק בכר? זה כדורגל ויש אמוציות. היה ויכוח קטן אבל צריך לעשות מעכבר פיל. זה כדורגל, לא שח-מט".

לאחר המשחק, ספג בן חיים קללות קשות ואיומים עליו ועל משפחתו ברשתות החברתיות. בשלב זה, במכבי תל אביב שוקלים לפנות למשטרה.

קללות לטל בן חיים | צילום מסך
קללות לטל בן חיים | צילום מסך

מלבד בן חיים, גם המאמן פטריק ואן לוון סיכם: "כל השחקנים שלי מקבלים ממני הזדמנות והם בהחלט עושים את העבודה שלהם. אני לא רואה בעיה בזה שיש חיסורים כי השחקנים האחרים מוכיחים את עצמם. אלו שיחזרו מפציעה צריכים להוכיח את עצמם, כי המחליפים האחרים עושים עבודה טובה".

"יש לנו סגל תחרותי ואם יש לך איכות מסוימת אתה צריך להראות אותה. זה עושה את ההבדל, אנחנו תמיד מאורגנים על המגרש. זה היה משחק גדול בליגה והשחקנים היו מקצוענים. אני חושב שזו תוצאה טובה עבורנו. היו לנו מצבים כדי לנצח. זה לא קרה, אבל אני מרוצה מה-1:1".

פטריק ואן לוון | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי