באשדוד מתמוגגים: "נקווה שננצח את הפועל ב"ש גם בפעם הרביעית"

אושר בקבוצה מעיר הנמל אחרי ה-1:2, שהיה הניצחון השלישי העונה על היריבה הדרומית ובסיס את חניכיו של רן בן שמעון במקום השלישי. אוואני ובאיו בספק גדול למכבי חיפה בשני, גורדנה יחזור להרכב

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד פשוט מתמוגגים מהקבוצה שהעמיד רן בן שמעון העונה, אולי בדרך לעונה הגדולה ביותר בתולדות המועדון. אתמול (שלישי) הקבוצה רשמה ניצחון 1:2 מצוין על הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר – ובכך ניצחו בפעם השלישית העונה את המועדון מבירת הנגב, וזהו שיא מבחינת אשדוד.

הקשר פיראס אבו עקל עבר מכוון קדימה: "עשינו ניצחון שלישי על באר שבע ונקווה שבהמשך נעשה גם את הניצחון הרביעי. הגענו למשחק בשיא המוכנות". בן שמעון, שביקר את חוסר האנרגיות במשחק הקודם (1:1 מול קריית שמונה), נשמע כבר מעודד אתמול: "שיחקנו חכם, באנו עם אנרגיות טובות".

שלומי אזולאי, שסובל מפציעה בקרסול, עלה לשחק רק אחרי שקיבל זריקה. רועי גורדנה, שנעדר אתמול בעקבות הכרטיס האדום שספג במחזור הקודם, ישוב להרכב במחזור הבא – מול מכבי חיפה ביום שני באצטדיון הי"א. במועדון עושים מאמצים להכשיר להתמודדות מול הירוקים את טימותי אוואני ופאהד באיו הפצועים, אבל כרגע הם נמצאים בספק גדול.

דין דוד, רן בן שמעון |

"נשמח רק יום אחד אחרי הניצחון בבאר שבע, אחרי זה רן בן שמעון כבר יכין אותנו למכבי חיפה", אמרו באשדוד בניסיון לצנן את ההתלהבות מהניצחון אמש בטרנר, אשר ביסס את הקבוצה במקום השלישי ופתח פער של שש נקודות ממכבי פתח תקווה שבמקום הרביעי, ונראה שהקבוצה מתקרבת לאירופה.

באשדוד ציינו בסיום לטובה את היכולת הגבוהה של הבלם ננאד סבטקוביץ', וכמו כן גם את גיל כהן, שמילא את מקומו של אוואני בהצלחה. כמו כן, יעקב בריהון סיפק יכולת טובה גם הוא, כמו גם הרכש הגנאי, זקריה מוגיס, שנכנס כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי