בכר ובן חיים שוחחו אחרי המשחק, אצילי הלהיב את אוהדי חיפה

הירוקים ירדו מאוכזבים לחדר ההלבשה בסמי עופר: "משהו לא ברור קרה לנו". אצילי הדליק את האוהדים לפני המשחק וזכה לתמיכה, המאמן וכוכב מכבי ת"א התפייסו. פלאניץ' כיכב, שרי ורוקאביצה אכזבו, רודריגס בספק לאשדוד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הפנים של ברק בכר בזמן הירידה לחדר ההלבשה בסיום ה-1:1 מול מכבי תל אביב במשחק העונה אתמול (שלישי) אמרו הכל. מאמן מכבי חיפה נראה מאוכזב לאחר שבפעם השלישית תחת הדרכתו, קבוצתו לא הצליחו לגבור על הצהובים, על אף שבכל המפגשים מולם הירוקים הם אלו שהובילו ראשונים – אך שוב, סיימו ללא ניצחון.

המצב בצמרת נותר בעינו – מכבי ת"א ראשונה ובהפרש של נקודה אחת ממכבי חיפה. התחושות בקרב השחקנים הירוקים ובמועדון בכלל היו מעורבות, כי מצד אחת הקבוצה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אך פתחה רע מאוד את החצי השני, ספגה שוויון ולא הצליחה להכריע את המשחק ברבע השעה האחרונה למרות שהצהובים היו בעשרה שחקנים.

בסוף, אי אפשר להתעלם מזה, שחקני מכבי חיפה לא היו מספיק טובים כדי להשיג את מלוא הנקודות ולהעפיל למקום הראשון. "משהו לא ברור קרה לנו בתחילת המחצית השנייה", אמרו בקבוצה. "במקום שנצא בטירוף, כבר משחק שני ברציפות אנחנו סופגים שער מהיר ומאבדים נקודות". גם בכר הודה אחרי המשחק שהוא מתקשה להבין את הסיבה לירידה החדה ביכולת של קבוצתו במחצית השנייה. המאמן הודה לאחר התיקו: "נכנסתי לחדר ההלבשה וביקשתי להישאר באותה דריכות כמו בחמצית הראשונה. השחקנים הבינו ורצו, אבל משום מה באה הנפילה".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

בכר הלך על הרכב התקפי והעלה יחדיו את דולב חזיזה, עומר אצילי, צ'רון שרי וניקיטה רוקאביצה. השניים האחרונים הציגו משחק חלש במיוחד. האוסטרלי מתקשה להציג את היכולת שסיפק לפני הפציעה והידבקותו בקורונה והוחלף, בעוד ההולנדי סיים את 90 הדקות. "אולי היה נכון יותר להוציא את שרי ולתת לאצילי לשחק עד הסוף", אמרו במועדון. מי שזכה למחמאות היה בוגדן פלאניץ', שמעבר לשער שכבש הנהיג את משחק ההגנה: "אין ספק שזה בינגו של בכר".

המאמן והצוות המקצועי כעסו על שער השוויון שספגה הקבוצה מרגליו של אדוארדו גררו, ובעיקר מכך שאף אחד לא עצר את הדהירה של דור פרץ בדרך לבישול. "זה היה נראה רע וטעויות שלא עושים בליגה נמוכה יותר. איפה האחריות לעצור את פרץ עוד בחצי שלו", אמרו בכרמל. כמו כן, בחיפה ביקרו את חוסר היצירתיות בדקות הסיום, בהן לקבוצה היה יתרון מספרי, אך היא התקשתה לייצר מצבי הבקעה.

והיה גם עומר אצילי. הקשר שעזב בסיום העונה הקודמת את מכבי ת"א בשל התפוצצות פרשת "הכדורגלנים והקטינות" היה נחוש להוכיח לצהובים. כבר בחימום הלהט שלו הורגש, כאשר 25 דקות לפני שריקת הפתיחה הוא פנה ביוזמתו לקהל הירוק והרים את שתי ידיו באוויר. הקשר היה זה שבישל את שער היתרון של בוגדן פלאניץ', אבל כמו יתר חבריו, נחלש במחצית השנייה והוחלף על ידי בכר. "עומר רצה כמו האחרים לנצח את המשחק הזה גם עבור מכבי חיפה ועבור האוהדים. יש לו עוד הזדמנות בסיבוב השני של הפלייאוף", אמרו במועדון. 

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

אגב, בחיפה העדיפו שלא להתעסק אחרי המשחק בעימות בין טל בן חיים לברק בכר, במיוחד לאחר שמיד עם שריקת הסיום בן חיים ניגש למאמן והשניים התחבקו. "זה משחק עונה וברק רצה לנצח יותר מכולם, אבל אחרי המשחק נגמר", סיפר גורם בכרמל.

ביום שני מצפה למכבי חיפה קרב לא פשוט מול מ.ס אשדוד באצטדיון הי"א. "מדובר במשחק הכי קשה בליגה", אמר בכר לקראת המפגש. חוסה רודריגס, שהיה אמור לעלות אתמול בהרכב ונפצע, נמצא בספק גם למשחק הקרוב לאחר שהקבוצה הודיעה כי הוא סובל ממתיחה שריר הירך האחורי. הספרדי התלונן על עומס בתקופה האחרונה, אך ערך אימון מלא באימון המסכם.

בעת השהות בבית המלון לקראת המשחק רודריגס התלונן על כאבים בשריר הירך האחורי, ולאחר שעבר מבחן כשירות החליט ביחד עם הצוות המקצועי להישאר מחוץ להרכב. במחצית הוא ניסה לעבור מבחן כשירות נוסף, אך לבסוף הוחלט שלא לסכנו. טאלב טוואטחה נותר גם הוא מחוץ לסגל מכיוון שטרם החלים לחלוטין. גם עאיד חבשי לא נכלל בסגל והוא צפוי לעזוב בסיום העונה.  

חוסה רודריגס | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי