בעקבות עימות עם רוני לוי: אלחמיד הוחלף במחצית וזומן לשיחה

בלאגן בב"ש אחרי ההפסד 2:1 לאשדוד: הבלם לא רצה לעבור לשחק, עזב את האצטדיון לפני תום המשחק ועלול להיענש. לוי רתח על השחקנים, ברקת מאוכזבת ומתכננת מהפכה בקיץ: "אין עומק, רוני לא יכול לעשות קסמים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חזרת אלונה ברקת להפועל באר שבע הייתה הדרגתית. הבעלים לשעבר ציפתה שהמעורבות שלה תוביל לשינוי מקצועי, אבל מאז שהיא שבה המאזן של הקבוצה עגום ונראה כי היא בהחלט לוקחת בחשבון את הנתונים האלה לקראת הקיץ. ברקת, מספרים בבאר שבע, לא אהבה בלשון המעטה את התצוגה אתמול (שלישי) בהפסד 2:1 למ.ס אשדוד ובסיום התעכבה ביציע.

במועדון מתכוונים להשאיר את מיגל ויטור, ז'וסואה ואלטון אקולטסה, אבל היכולת של שאר הזרים מעוררת דאגה. ההערכה היא שפארליי רוסה ימשיך ובאר שבע תחפש שני זרים חדשים בקיץ. ברקת מוכנה להכניס את היד עמוק לכיס. רוני לוי זעם על שחקניו במחצית וערך שלושה חילופים. שחקנים סיפרו כי המאמן נראה נסער ולא אהב את הצורה שבה הקבוצה משחקת.

אחד השחקנים שהוחלפו בהפסקה היה חאתם עבד אלחמיד שעזב את האצטדיון במהלך המחצית השנייה, אבל עוד לפני שעזב את האצטדיון, בב"ש מספרים על עימות בינו לבין רוני לוי במחצית. מתברר כי המאמן העיר לאלחמיד על צורת משחקו ושקל להסיט אותו לעמדת המגן הימני. לאחר שזה לא התרצה, ענה השחקן ללוי והמאמן הודיע לו שהוא מוחלף.

לאחר הפרסום הבוקר, בהפועל באר שבע סיפקו את הסברים לעימות. מתברר כי במהלך המחצית פנה רוני לוי לעוזרו אליניב ברדה ואמר לו "אנחנו עושים חילוף. אלחמיד יעבור ימינה, אור דדיה ייצא וייכנס לבלם". ברדה ניגש לאלחמיד ואמר לו שהוא עובר לעמדת המגן, אך האחרון ענה לו "אני מעדיף לשחק כבלם ולא כמגן". ברדה חזר עם התשובה הזו לרוני לוי, שזעם על התשובה ואמר לברדה "תגיד לו שהוא יוצא מיד החוצה".

הבוקר הודיעו במועדון לאלחמיד שהוא מוזמן לשיחה אצל רוני לוי ולא ברור מה יהיו ההשלכות. במועדון עשויים להעניש אותו בחומרה כדי לזעזע, אולם בקבוצה גם מודעים לעובדה שאלחמיד הוא שחקן מוערך שאין לו עבירות משמעת ושהוא הגיב בצורה כזו רק לאור כעס ותסכול מהפיגור ומצב הקבוצה בפלייאוף העליון.

רוני לוי | ברני ארדוב

התוצאות האחרונות אינם משליכות רק על הזרים, אלא גם על הסגל הישראלי. אופיר מרציאנו ודור מיכה, מקווה ברקת, יהיו רק תחילת המהפכה שהיא מתכננת עם רוני לוי. לפני שנרחיב על המהפכה, נחזור אל המשחק אתמול. ההופעה של ז'וסואה הייתה פושרת ובמועדון מרגישים שללא שגיב יחזקאל הקבוצה מתקשה מאוד מבחינה התקפית. אבל גם ביקורת על משחק ההגנה היה אתמול.

שחקנים בקבוצה לא מבינים מדוע לואי טאהא יושב בפעם השנייה ברציפות על הספסל. דווקא מריאנו בריירו נחשב למניה בטוחה וסוכנו כבר קיבל הודעה כי האופציה תמומש. "רוני לא יכול לעשות קסמים עם הסגל הזה, כי אין לו כלים. כל שבוע שחקן אחר מורחק או פצוע ואין לו אלטרנטיבות מספיק טובות. במכבי חיפה ומכבי תל אביב לפחות ארבעה שחקנים מתחרים על מקום באמצע, אצלנו אין עומק".

למרות ההחלטה להשאיר את בריירו, ייתכן ויצטרף קשר אחורי יחד עם מרואן קבהא ודוד קלטינס וארבעה שחקנים יתחרו על ההרכב. כפי שפורסם כאן, אחד השמות שעלה הוא של ניר ביטון שאמור לעזוב את סלטיק. גם דין דוד מאשדוד מועמד. כפי שכבר פרסמנו, רוני לוי החליט להחזיר את רמזי ספורי מהשאלה והוא צפוי להיות חלק מהסגל בעונה הבאה. דודי טויטו אמור להמשיך, אך יהיה מגן שמאלי מחליף.

והייתה גם נקודת אור במשחק אתמול – אוהדי באר שבע. "ליוו אותנו לאורך כל המשחק, זה רק מראה כמה פוטנציאל יש לקבוצה הזאת וכמה הם צמאים להצלחות", אמרו במועדון.

אלונה ברקת | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי