פיצוץ בהפועל ב"ש: אלחמיד הבהיר שלא יסכים לשחק בתור מגן

לאחר שהוחלף במחצית נגד אשדוד וזומן לשיחה עם אסי רחמים, הבלם עמד על סירובו לשינוי עמדה וגם לא נכח באספה שערך רוני לוי עם השחקנים. לספורט1 נודע שכבר לפני שבועיים שוחח על כך השחקן עם המאמן

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

פיצוץ בין חאתם אלחמיד להפועל באר שבע. אחרי הפרסום הבוקר (רביעי) על עימות בין המאמן רוני לוי לבלם, השחקן לא נכח היום באספת השחקנים של רוני לוי שהתקיימה על הדשא באימון ושוחח עם המנכ"ל אסי רחמים.

במהלך השיחה הבהיר אלחמיד לרחמים שהוא לא מוכן לשחק בעמדת המגן הימני ושתפקידו המקורי הוא בלם ושלשם כך הגיע לקבוצה רק בחלון ההעברות האחרון אחרי שנה וחצי בסלטיק. כעת מתברר כי עוד לפני המשחק, לפני כשבועיים, נערכה שיחה בין אלחמיד ללוי ובה הבהיר השחקן שהוא לא מוכן לשחק כמגן. השיחה נערכה על רקע רצונו של לוי לראות את אלחמיד עולה מגן, כך שטאהא ו-ויטור יתפוקדו במרכז ההגנה.

במקביל לשיחתו של אלחמיד עם רחמים, לוי ויתר על אספת וידאו, עערך שיחה עם שחקניו על הדשא ואמר: "יש כאלה שלא נותנים מאה אחוז ואני יודע בדיוק מי הם". אלחמיד, שכאמור לא נכח באספה על הדשא, גם לא נטל חלק באימון וזאת משום שהיום התאמנו רק שחקנים שלא השתתפו במשחק אתמול.

בהפועל ב"ש יצטרכו כעת להחליט מה הם עושים לאור סירובו של אלחמיד בשיחה עם רחמים. כרגע שני הצדדים מתבצרים בעמדותיהם, כשלוי מעוניין שאלחמיד ישחק בשני התפקידים – כבלם וכמגן בעת הצורך – ואילו האחרון לא מוכן להיות מוסט לעמדת המגן.

אלחמיד. דורש לשחק במרכז ההגנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי