סילבס הגיע להיפרד: "הרגעים הטובים גברו על האכזבות"

חיים סילבס | מאור אלקסלסי

המאמן שפוטר מהפועל חיפה נכח במתחם האימונים ונפרד משחקניו לשעבר. גיא משפתי שבר אצבע בכף הרגל, עדן בן בסט בספק להפועל ת"א בשבת (17:45, ספורט1). אלישע לוי מתכנן שינויים בהגנה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה עברה זעזוע בימים האחרונים. לאחר ההפסד 3:1 לבני יהודה ביום ראשון, חיים סילבס סיים את דרכו כמאמן הקבוצה ולמחרת בבוקר מונה אלישע לוי במקומו. היום (רביעי) סילבס הגיע למתחם האימונים בפעם האחרונה ונפרד מהשחקנים.

"כולנו צריכים להמשיך", אמרו סילבס לשחקניו לשעבר. "גם אם היו אכזבות כאלה ואחרות, הרגעים הטובים גברו ויישמרו אצלי". בינתיים, אלישע לוי החל בהכנות לקראת המשחק החשוב מול הפועל תל אביב ביום שבת (החל מ-17:45, שידור ישיר בספורט1).

המאמן החדש הבהיר שהמטרה הראשונית היא שיפור בחלק ההגנתי כדי לבלום את כמות הספיגות הגדולה ולהבטיח מהר ככל שניתן את ההישארות בליגה. אלישע יקבל בחזרה את בן והבה ואת גל אראל, אשר חוזרים מעונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. גם מיקי סירושטיין, שהחלים לחלוטין מקרע במיניסקוס, נמצא בתמונת ההרכב.

אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מי שייעדר הוא גיא משפתי. הבלם ספג במשחק מול בני יהודה את הצהוב החמישי שלו, אבל בלי קשר גם נפצע. אתמול הוא ערך צילום בו התברר כי הוא סובל משבר באצבע ברגל, ועל כן ינוח בשבועיים הקרובים. עדן בן בסט, שנפצע גם הוא במשחק האחרון, נעדר מהאימון ורק מחר ינסה לשוב. כרגע הוא מוגדר בספק למפגש מול הפועל ת"א.

עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי