"רוני לא רוצה את אלחמיד כמגן קבוע": מאחורי הקלעים על הפיצוץ

הפרסום בספורט1 יצר גל של תגובות. מה קרה בשיחה עם לוי ורחמים, מדוע המאמן הוציא את הבלם מהאסיפה ומה צריך לקרות כדי שהפיצוץ הבא יימנע? כל הפרטים אחרי סירובו של המגן לנטוש את עמדת הבלם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע יעסקו גם בימים הקרובים בסאגת חאתם עבד אלחמיד. כפי שפורסם לראשונה אתמול (רביעי) בספורט1, בעקבות עימות עם רוני לוי, הבלם לא הורשה להיכנס לאסיפה שערך המאמן והתייצב לשיחה עם המנכ"ל אסי רחמים, במהלכה הודיע כי הוא מסרב לשחקן כמגן ימני. בבאר שבע אמרו אתמול כי "רוני לוי הוא זה שנתן את ההוראה לא להכניס את חאתם לאסיפה". לאחר מכן, השחקן התנצל בפני מאמנו ואף נקנס על ידי המועדון (ראו ידיעה נפרדת).

הפרטים מהשיחה הועברו למאמן רוני לוי, שכעת צריך לשקול כיצד לנהוג עם אלחמיד. על פי השיחות הראשוניות שהתקיימו אתמול, אלחמיד יורשה להתאמן הבוקר, באימון שלפניו ייערך טקס מיוחד לרגל יום השואה. גורם במועדון אמר אתמול כי "אלחמיד נענש כשיצא החוצה" ולכן הוא לא יושעה מהמשחק מול קריית שמונה. כזכור, האירוע החל כאשר אליניב ברדה ניגש לאלחמיד והודיע לו כי על פי החלטת המאמן הוא יוסט לעמדת המגן הימני ובמקומו ייכנס בלם.

ההחלטה של לוי נובעת מכמה סיבות. במועדון לא רוצים לתת לאור דדיה את ההרגשה שהוא מקבל וטו על עמדת המגן ומרגישים כי הוא זקוק לתחרות. הכוונה של לוי אינה להסיט את את אלחמיד לעמדת המגן באופן קבוע, אלא לעיתים רחוקות יותר. גורם בהפועל באר שבע אמר אתמול: "חאתם לא יהיה מגן ימני קבוע ורוני הבהיר לו את הנקודה. כשהוא הגיע הובטח לו שיתרכז בעמדת הבלם וגם רוני חושב שזה מה שצריך להיות. אבל מצד שני, חאתם צריך להבין שהוא חייב לעשות את מה שהמאמן אומר, אחרת הפיצוץ יהיה בלתי נמנע".

עוד הוסיף: "רוני מאוד מעריך את חאתם מבחינה מקצועית, אבל הוא לא יכול לוותר על העקרונות שלו. אם שניהם יוותרו, חאתם ישחק כמגן לעתים רחוקות. הוא טוען שיש לו קושי מסוים לתפקד כמגן והתפקיד הזה חושף אותו לפציעות". השיחה עם רחמים אתמול היא שיחה שניה שנערכת בנושא. כפי שפרסמנו, גם לפני כשבועיים נערכה שיחה עם רוני לוי ובה אלחמיד הבהיר לו כי הוא מעדיף להתרכז בעמדת הבלם.

חאתם עבד אלחמיד | מאור אלקסלסי

הפרסום אמש בספורט1 על הפיצוץ שנוצר בין הצדדים במהלך האימון, גרר גל של תגובות מפי השחקנים. חלקם טוענים כי במצב הנוכחי של הקבוצה הם מקווים שהפיצוץ הבא יימנע וחלקם טוען כי המאמן "חייב ללכת עד הסוף עם העקרונות שלו". במועדון עצמו מבינים כי אם לוי יתפשר, זה יהיה "צעד שלא ניתן לתקן ופתח לבקשות אחרות משחקנים נוספים". השחקנים מרגישים כי המנכ"ל אסי רחמים הוא היחיד שיכול למנוע את הפיצוץ הזה. בינתיים, כאמור, המנכ"ל והמאמן שוחחו פעם נוספת עם אלחמיד ועשו סוף לסיפור.

בנושא אחר: הבלם לואי טאהא אמור להגיע בקרוב לפגישה עם הנהלת הקבוצה לגבי המשך דרכו. בפגישה צפוי המועדון להודיע לשחקן על הארכת חוזהו בעונה נוספת, כפי שעולה מתוך ההסכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי