אלחמיד התנצל בפני רוני לוי וייקנס: "אני מחויב להצלחת המועדון"

בעקבות חשיפת ספורט1, לפיה הבלם אינו מוכן לשחק בעמדת המגן, השחקן נפגש עם מאמנו וביקש סליחה על התנהלותו במהלך ההפסד לאשדוד: "רוצה לשים את התקרית הזאת מאחוריי", כתב באינסטגרם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

‏בעקבות חשיפת ספורט1, לפיה חאתם עבד אלחמיד אינו מוכן לשחק בתור מגן ולכן הוחלף במחצית בהפסד של הפועל באר שבע לאשדוד, השחקן נפגש היום (חמישי) עם מאמן הקבוצה רוני לוי והתנצל על התנהלותו במהלך המשחק. השחקן ייקנס על ידי המועדון והובהר לו כי התנהגות זו לא מקובלת ולא תעבור לסדר היום בעתיד.

אלחמיד כתב ברשתות: "אוהדים יקרים אני רוצה לבקש סליחה מכם כמו שביקשתי סליחה מהמאמן שלי והצוות שלו והחברים שלי לקבוצה. לשים את התקרית הזאת מאחורה ולהסתכל על המטרות של המועדון בעונה הזאת ובשנים הבאות. אוהב אתכם וכולי מחויב להצלחת המועדון היקר הזה".

כפי שפורסם לראשונה אתמול בספורט1, בעקבות עימות עם רוני לוי, הבלם לא הורשה להיכנס לאסיפה שערך המאמן והתייצב לשיחה עם המנכ"ל אסי רחמים, במהלכה הודיע כי הוא מסרב לשחקן כמגן ימני. בבאר שבע אמרו אתמול כי "רוני לוי הוא זה שנתן את ההוראה לא להכניס את חאתם לאסיפה". כזכור, האירוע החל כאשר אליניב ברדה ניגש לאלחמיד והודיע לו כי על פי החלטת המאמן הוא יוסט לעמדת המגן הימני ובמקומו ייכנס בלם.

הסטורי של אלחמיד
הסטורי של אלחמיד | מסך

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי