"המשחק מול מכבי פתח תקווה – הזדמנות להחזיר את יונתן כהן"

גורם בסביבת שחקני מכבי תל אביב סבור שמלך שערי הקבוצה יכול לשוב לשחק: "הוא מתאמן בצורה מלאה וכשיר לחלוטין". הצהובים ינסו לנצח ולהגדיל זמנית את הפער מחיפה לארבע נקודות, גררו עשוי לפתוח

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שחזרה מפיגור ל-1:1 מול מכבי חיפה בסמי עופר, משחק אותו היא סיימה בעשרה שחקנים לאחר הרחקת החלוץ ניק בלקמן, מכבי תל אביב תארח את מכבי פתח תקווה (ראשון החל מ-20:10, ישיר בספורט1) ותקווה להשיג ניצחון שיגדיל זמנית את הפער מהירוקים לארבע נקודות, כאשר הקבוצה של בכר ברק תתארח למחרת באשדוד למשחק קשה במיוחד.

כזכור, פתח תקווה כבר ניצחה את מכבי ת"א העונה בבלומפילד, 1:2 מדהים במחזור הפתיחה. בסיבוב השני יצאו הצהובים עם ידם על העליונה כשהשיגו 0:1 במושבה משער של עדן קארצב. בקריית שלום לא יקלו ראש בקבוצה של גיא לוזון, שהקשתה עליהם מאוד בשני המשחקים ולאחרונה עשתה נזק עצום גם למכבי חיפה, מולה הוציאה ארבע נקודות בתוך כחודש.

לפני המשחק מול מכבי חיפה הצהיר המאמן פטריק ואן לוון ש"כל השחקנים כשירים" ודן גלזר אכן חזר ועלה במחצית השנייה, אולם יונתן כהן שוב נשאר מחוץ לסגל. "יוני מתאמן בצורה מלאה, כשיר לחלוטין ורוצה מאוד לחזור", הבהירו הבוקר בסביבת שחקני מכבי תל אביב והוסיפו: "המשחק מול מכבי פתח תקווה הוא הזדמנות והתזמון הכי נכון להתחיל לשלב אותו בהדרגה".

יונתן כהן | אריאל שלום

בהיעדרו של בלקמן המורחק וכאשר כשירותו של אלכסנדר פשיץ' עדיין לא ברורה (ואן לוון טען שהוא זקוק למנוחה), איתי שכטר נמצא בתמונת ההרכב הפותח, אך הדברים יתבררו רק לקראת האימון המסכם שייערך יום שבת. מי שעשוי לקבל את הקרדיט ב-11 בפעם השלישית העונה הוא אדוארדו גררו הצעיר, שכזכור עלה מהספסל נגד הירוקים והכניע בקור רוח את ג'וש כהן.

בקישור, לצד דור פרץ המצוין שבישל לגררו, אמור לשחק גלזר שכאמור עלה מהספסל נגד הירוקים. בהיעדרם של אייל גולסה הפצוע ועדן קארצב המוצהב, אבי ריקן צפוי לפתוח. "ניצחון שלנו על מכי פתח תקווה יגדיל משמעותית את הלחץ על מכבי חיפה לפני המשחק שלה באשדוד", נאמר בשיחה שנערכו אתמול בין השחקנים.

צפו בשער הנהדר של גררו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי