לפני המשחק נגד כפ"ס: בחדרה סימנו את בן רייכרט לעונה הבאה

הקשר צפוי לעזוב את השרון במקרה של ירידה לליגה הלאומית ולא מן הנמנע שעתידו יוכרע במשחק בין הקבוצות ביום ראשון: "נבנה כאן קבוצה טובה", אמרו בקבוצה של קורצקי

(גודל טקסט)

הפועל חדרה המשיכה גם היום (רביעי) בהכנות לקראת המשחק החשוב ביום ראשון מול הפועל כפר סבא, שעבור חדרה הוא צומת דרכים מכיוון שניצחון יבטיח סופית את הישארות הקבוצה בליגת העל וגם נקודה עשויה להספיק לחבורה של מנחם קורצקי, אולם הפסד שוב יסבך את המועדון בקרבות התחתית.

עוד לפני שקורצקי האיץ את ההכנות והחל לחשוב על ההרכב, היום השחקנים נפגשו אחרי האימון עם ניצול שואה, אברהם דפרין, אוהד הקבוצה במשך שנים רבות. דפרין סיפר לשחקנים את סיפורו האישי והמשפחתי וגם סיפר על הקשר שלו רב השנים עם המועדון.

אברהם דפרין עם שחקני הפועל חדרה | באדיבות המועדון

לספורט1 נודע שעל אף שבהנהלת הקבוצה הבהירו פעם נוספת לשחקנים כי השיחות על עתידם לקראת העונה הבאה יתחילו רק לאחר הבטחת ההישארות וכך גם המצב מול המאמן מנחם קורצקי, במועדון כבר החלו בבניית רשימת מועמדים בניסיון לחזק את הסגל.

אחד השמות החמים ברשימה הוא של שחקן היריבה במחזור הקרוב, קשר הפועל כפר סבא בן רייכרט. בחדרה ינסו לצרף את השחקן, שלא צפוי להמשיך אם כפ"ס תרד לליגה הלאומית. "נעשה הכל כדי לבנות כאן קבוצה טובה גם בעונה הבאה" אמרו בחדרה.

בן רייכרט | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי