הצביעו: מי יהיו המנצחות והמפסידות במחזור ה-28 של הפלייאוף התחתון?

אלישע לוי יערוך בכורה בהפועל חיפה מול הפועל ת"א, בני יהודה תוכל לצמצם את הפער ל-2 נק' מהקו האדום ומסכנין, אם תגבור עליה, כפ"ס תקווה לעצור את המפולת מול חדרה ונתניה תארח את בית"ר. נחשו את תוצאות המחזור

(גודל טקסט)

מאבק האליפות המסקרן בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, יימשך בתחילת השבוע הבא ובינתיים נותר לנו ליהנות מקרבות התחתית הלוהטים שייפתחו הערב (שבת) את המחזור ה-28 של הפלייאוף התחתון. המשחק הראשון ייצא לדרך בבלומפילד, שם הפועל תל אביב תארח את הפועל חיפה ואלישע לוי שעורך בכורה על הקווים (18:00, שידור ישיר בספורט1) כאשר אף אחת מהן לא רוצה לצאת בידיים ריקות כדי לא להסתבך בתחתית. מאוחר יותר (18:30), בני יהודה שהשיגה ניצחון מרשים על הפועל חיפה תוכל לצמצם את הפער מסכנין ומהקו האדום לשתי נקודות בלבד אם תגבור עליה בדוחא.

ב-20:30 (שידור ישיר בספורט1) יוסי מזרחי ששומר על 100 אחוזי הצליחה העונה, ינסה לגבור בחוץ על מכבי נתניה ולעלות על הדרך למקום השביעי, וביום ראשון (19:30) הפועל כפר סבא, שלא טעמה ניצחון כבר שבעה משחקים ובזמן הזה צברה נקודה אחת בלבד, תעשה עוד ניסיון נואש במטרה לברוח מהמקום האחרון במשחק הבית נגד הפועל חדרה. הצביעו בסקרים ונחשו את תוצאות המחזור בפלייאוף התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי