שחקני בית"ר ירושלים יתבקשו לקצץ. פאקו אייסטראן יגיע?

בלאגן בבירה אחרי עוד תצוגת נפל: הבעלים עשוי לפנות למועדונים אחרים כדי להוביל למהלך להקטנת שכר השחקנים. במועדון החליטו לנקוט בצעדים נגד השחקנים ואישרו שהוגשה הצעה לורד. המאמן עדיין בתמונה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי עוד תצוגת נפל בהפסד למכבי נתניה, בבית"ר ירושלים זועמים על השחקנים. אתמול, לאחר המשחק, שוחח הבעלים משה חוגג עם אלי אוחנה והשניים סיכמו כי יעשו מספר שינויים משמעותיים בקבוצה. מספר שחקנים, גם ישראלים, יעזבו ובמקומם יגיעו שחקנים אחרים. חוגג עדיין לא קיבל החלטות סופיות לגבי השמות שיעזבו, אבל בסביבתו מספרים כי הפעם הוא החליט לעשות צעד קיצוני.

אם או בלי קשר לסיפור הקורונה, שחקנים יתבקשו לקצץ בשכרם גם בעונה הבאה כדי להישאר וייתכן שהבעלים אף יוביל את המהלך בתיאום עם קבוצות נוספות.

חוגג נחוש למנות מאמן זר איכותי בקיץ ושמו של פאקו אייסטראן עלה. חוגג טען בפני מקורביו כי טרם קיבל החלטה בנושא. אתמול, הבעלים ספג קללות יחד עם השחקנים מכ-150 אוהדים שהמתינו מחוץ לשער השחקנים בנתניה. "אין לכם כבוד, ביישתם את הסמל", "חוגג הביתה", צעקו להם. חלק מהשחקנים חיפשו לצאת דרך יציאה צדדית מחשש לעימות. אוחנה יצא לשוחח עם האוהדים, ששוב קיללו את עלי מוחמד. אוחנה ביקש מהאוהדים לתת מעט שקט והבטיח לעשות הכל כדי להוציא עת הקבוצה מהמצב הזה.

בבית"ר הכחישו דיווחים לפיהם המגעים עם עידן ורד הוקפאו ואישרו את הפרסום בספורט1, לפיו הוצע לקפטן חוזה לשנתיים. השחקן אישר אתמול: "קיבלתי הצעה להארכת חוזה מחוגג. אמרי לי שמעריכים אותי". ההערכה היא שהסיכום יגיע בקרוב ובכל מקרה לפני סיום העונה. "לא יכול להיות שרק לקפטן אכפת", אמרו בבית"ר. "מה שהוא אמר בטלוויזיה בסיום מדויק מאוד, הוא יודע לקחת אחריות. הלוואי והיו עוד כמה כמוהו. כבר אין מילים, שחקנים פה משחקים בחוסר חשק".

עידן ורד, אופיר קריאף | ברני ארדוב

יוסי מזרחי העיר לשחקנים במחצית וזעם על כך שהקבוצה לא מצליחה לייצר מצבים ולבעוט לשער. גם במחצית השניה המאמן נראה לא נינוח על הספסל והרבה להעיר. "הגיע למכבי נתניה לנצח. נראינו רע מאוד", המשיכו בבית"ר ותקפו: "אי אפשר לספוג כל משחק בהתחלה ואז לרדוף אחרי היריב. יש פה כמה שחקנים חלשים, נחליף אותם בקיץ". במחזור הבא מחכה ליוסי מזרחי בני יהודה, כשבין הקבוצות מפרידות תשע נקודות.

מלבד המגעים עם ורד לו הוצע חוזה לשנתיים והפגישה המתוכננת עם אלירן עטר, במועדון יחלו בהכנות לעונה הבאה רק אחרי הבטחת ההישארות. המגן יוגב לרמן מהפועל רעננה נמצא במעקב לקראת הקיץ.

פאקו אייסטראן. שמו עולה שוב ושוב בבירה | Manuel Velasquez/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי