בסכנין טוענים ל"חוסר מחויבות", ספנדלהופר לא פוסל הישארות

בקבוצה מהמגזר התאכזבו מהתיקו הדרמטי נגד בני יהודה: "במקום להגדיל את התוצאה, ספגנו מטעות סתמית". אבו יונס עודד את השחקנים וטען כי המשחק נגד כפ"ס "גורלי". הבלם ימשיך בעונה הבאה?

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה (הבוקר) ראשון בבני סכנין לאחר ה-1:1 הדרמטי נגד בני יהודה. הקבוצה מהמגזר הוליכה 0:1 וראתה כבר את הפער מהקו האדום גדל לשמונה נקודות, בדרך להישארות, אולם ספגה מאלמוג בוזגלו עמוק בתוך תוספת הזמן ונותרה מסובכת בתחתית, כשהפער בינה לבין הקבוצה של יוסי אבוקסיס עומד כעת על חמש נקודות בתום 28 מחזורים.

"במקום שנכבוש ונגדיל את התוצאה, אנחנו חוטפים שער לקראת הסיום בגלל טעות סתמית בהגנה", כעסו בסכנין והוסיפו: "אם השחקנים היו יותר מחויבים, היינו מסיימים את המשחק הזה עם ניצחון". למרות האכזבה, הבעלים מוחמד אבו יונס עודד בסיום השחקנים והגדיר את המשחק הקרוב מול הפועל כפר סבא כ"גורלי".

להרכב של שרון מימר מול כפ"ס צפוי לשוב כמובן בירם כיאל, שנעדר אתמול בגלל הרחקה. לעומתו, אייהב גנאים, מהמצטיינים בשורות סכנין לאחרונה, ייעדר בגין צבירת כרטיסים צהובים.

ומה קורה בנוגע לעתידו של לוקאס ספנדלהופר? לאחרונה החלו במועדון בשחות עם הבלם וזאת במטרה להשאירו בעונה הבאה. האוסטרי, שהצטרף בהשאלה מאסקולי מהליגה השנייה באיטליה, הבהיר לאנשי המועדון כי הוא לא פוסל הישארות, אך דרש שיסייעו לו להנחית את משפחתו בישראל. בסכנין כבר פנו לגורמים במשרד הפנים ומקווים שהדבר יצא לפועל בשבועיים הקרובים.

לוקאס שפנדלהופר, מטייה ליוייץ' | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי