חדרה נערכת: קורצקי יוזמן לפגישה, לבקוביץ' וגוזלן קיבלו הצעות

במועדון בטוחים כי הבטיחו את ההישארות אחרי ה-1:2 על כפ"ס וכבר החלו בהכנות לעונה הבאה. המאמן יקבל הצעה, השוער ממתין לפניות. רוטמן וגרצ'קין יחזרו לבית"ר, כהן וגלזר יושאלו שוב ממכבי ת"א ומה קורה עם אודה?

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שמחה גדולה נרשמה בהפועל חדרה אתמול (ראשון) לאחר ה-1:2 החשוב על הפועל כפר סבא בחוץ, אשר הבטיח כמעט באופן סופי עונה נוספת בליגת העל עבור המועדון הצנוע מהשרון. במהלך השבועיים האחרונים בחדרה עוד חששו מתסריט של הסתבכות, אך שלוש הנקודות האחרונות במקביל לתיקו של בני יהודה ובני סכנין הרחיקו את הקבוצה כבר תשע נקודות מהקו האדום.

"צריך לקרות רק משהו הזוי כדי שנסתבך ויש לנו שחקנים מספיק טובים כדי שזה לא יקרה", אמרו במועדון, בו כבר החלו לעמול על העונה הבאה. המאמן, מנחם קורצקי, יוזמן לקראת סוף השבוע או לכל המאוחר בתחילת השבוע הבא לפגישה עם ההנהלה ויקבל הצעת חוזה לעונה הבאה. כזכור, קורצקי הגיע בחודש ינואר לחדרה וביצע שינוי גדול בקבוצה, אצלה קצב צבירת הנקודות השתפר משמעותית והיא בדרך הבטוחה להישרדות.

מעבר לכך, שלושה זרים כבר חתומים לעונה הבאה – ג'ונתן סיסה, גוסטבו מרמנטיני ומוחמד אוסמן. עתידו של אודה מרשל יוכרע רק בסיום העונה. ומה לגבי הישראלים? שיחות ראשוניות כבר נערכו עם שובל גוזלן ועם השוער רובי לבקוביץ', שעדיין ממתין להצעות מהמועדונים הגדולים.

מנחם קורצקי | דני מרון

בנוסף, חדרה מתכננת לפנות למכבי תל אביב בכדי להמשיך את השאלתם של המגן הימני נועם כהן ושל תמיר גלזר. מקס ג'רצ'קין ולירן רוטמן יחזרו אוטומטית לבית"ר ירושלים, וגם מקסים פלקושצ'נקו, שסיפר אתמול בישול, יחזור לקבוצת האם שלו, מכבי חיפה.

נועם כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי