אקולטסה מטריד את באר שבע, המו"מ על מיכה יצא לדרך

במועדון לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים ומקדימים המו"מ, כדי שיוכל לחתום לשלוש שנים מיד בתום העונה. בירור נערך עם וארן בשל התמונה של קונטה. לגבי ההולנדי, על אף ביקורת על יכולתו הוטל וטו על שחרורו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חמישה שערים הבקיע מתחילת העונה הנוכחית אלטון אקולטסה באירופה: צמד בלתי נשכח מול באייר לברקוזן, צמד נוסף מול סלביה פראג ושער נגד מאת'רוול, שערים גרמו לראשי הפועל באר שבע לתהות שאפשר לרשום רווח נאה על השחקן בקיץ הקרוב. מאז, אקולטסה לא כבש שער אחד בליגה ובמועדון השמיעו לאחרונה ביקורת נגד השחקן. 

בשלב זה, כך נודע, אלונה ברקת הטילה וטו על מכירתו ללא רווח גדול. הבעלים רוצה לראות רווח נאה ממכירתו בעתיד ולכן, בשלב הזה לפחות, במועדון טוענים שאין להם כוונה לשחרר את ההולנדי בן ה-25. אקולטסה עצמו סבל לאחרונה גם מפציעות, שהשביתו אותו פעמיים העונה. בניגוד למרסלו מלי, שלאחרונה נמצא במגמת עליה אך קיים סיכוי שיעזוב בתום העונה, במועדון עדיין מאמינים בהולנדי. לגבי פארליי רוסה, במועדון מאמינים שהעובדה שהגיע לישראל שלא בכושר משחק וגם הבכורה שלו התעכבה, מעידה על כך שבקיץ רוני לוי יקבל שחקן אחר. "מהפכת זרים? כרגע, לפחות שלושה זרים יישארו. אולי נגמור עם ארבעה", אמר גורם בבאר שבע אתמול. במועדון מחפשים חלוץ זר והעמדה השניה תיקבע בהתאם לצרכים של הקבוצה.

על אף שהליגה רחוקה מלהסתיים, הבעלים כבר מתכננת רכש גדול לעונה הבאה. ברקת יודעת בדיוק מהן הדרישות של דור מיכה ומוכנה לשלם את הסכום הזה בחוזה לשלוש שנים, כך שגם השחקן מוכן לחתום מיידית בקבוצה. כעת, במועדון החליטו להקדים הפניה לאנורתוזיס ולנהל משא ומתן לגבי סכום הפיצוי, כדי שלא תתעורר מחלוקת בקיץ. לגבי אופיר מרציאנו, במועדון ממשיכים בשיחות עם סוכנו דודו דהאן בתקווה לסגור את ההעברה בקיץ.

אקולטסה. עדיין מאמינים בו | אריאל שלום

חאתם עבד אלחמיד יחזור להרכב החל מהמשחק הקרוב. בבאר שבע מבינים שאחרי ההפסד של מכבי פתח תקוה אתמול (ראשון) 3:1 למכבי תל אביב, הקבוצה תוכל להשוות את מספר הנקודות שלה לחבורה של גיא לוזון במקום הרביעי. באופן חריג, לוי העניק לשחקנים יומיים חופש. השחקנים ערכו אתמול אימון שחרור באופן אישי ומחר יחזרו לבית האדום.

במועדון השתעשעו אתמול לאחר שהבחינו בתמונתו של אנטואן קונטה עם מדי הקבוצה ברשת החברתית. בעקבות העלאת הסטורי של אנתוני וארן, נערך בירור עם השחקן כדי להבין מהיכן הדבר נובע. וארן הבהיר כי שלח לקונטה את החולצה שלו לצרפת וזה הצטלם עם מדי הקבוצה. הבירור נערך לאחר שעשרות מאוהדי הקבוצה פנו למועדון כדי להבין האם הפרסום מדויק. כזכור, בית המשפט בצרפת גזר על המגן עונש מאסר לשנה ועוד שנתיים על תנאי לאחר שהואשם בתקיפת נער. השחקן שוחרר מיידית מבית"ר באותה תקופה ובחודש שעבר פרסמנו כי הגיש נגדה תביעה בטענה להפרת הסכם ונזק מקצועי שלכאורה נגרם לו.

אלחמיד עם ויטור. שחקן נבחרת ישראל יחזור להרכב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי