שרון מימר ימשיך בבני סכנין, רוב השחקנים הזרים יעזבו

במועדון עדיין לא חוגגים הישארות, אך מרוצים מאוד מהיכולת ב-0:3 על כפר סבא ומהצמד שכבש אוסאמה חלאיילה. כעס על אי דחיית המשחק בעקבות הרמדאן

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לפני פחות מחודשיים הגיע שרון מימר לבני סכנין עם מטרה אחת ברורה: להשאיר את הקבוצה בליגת העל. אתמול (שבת) המועדון התקרב מאוד לעבר המטרה, כשבני סכנין הביסה 0:3 את הפועל כפר סבא ופתחה לפחות זמנית פער של שמונה נקודות מבני יהודה שמתחת לקו האדום ותשחק רק מחר נגד בית"ר ירושלים.

"זה היה ניצחון גדול ובעיקר יכולת טובה שצריכה להספיק כדי להישאר בליגה. אסור לנו להוריד את הרגל מהגז ולסיים את העונה בצורה טובה", אמרו בסכנין והזהירו. המאמן שרון מימר הביע את סיפוקו מהיכולת אתמול והוא ימשיך בעונה הבאה במועדון, גם בהתאם לחוזה שבו סעיף של הארכה אוטומטית של התקשרות במקרה של הישארות בליגה.

לא מעט שחקנים זכו למחמאות על הופעתם אתמול וביניהם אוסאמה חלאיילה שחזר לכבוש במשחקים האחרונים וגם הקשר ג'אבר עטאא שעדיין לא ברור אם יישאר בעונה הבאה והמשחקים הקרובים יקבעו את גורלו. סכנין תעבור גם שינוי משמעותי בקרב השחקנים הזרים, כשלמעט הבלם לוקאס ספנדלהופר נראה שהשאר לא ימשיכו. אגב, החלוץ דיין קלי נפצע השבוע בברכו וההערכה שסיים את העונה, כמו גם סבסטיאן ולאסקס שאינו מצליח להתאושש מהפציעה ונעדר כבר כחודשיים.

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

מה שהעיב על הניצחון החשוב היה כמות הקהל המועטה שהגיעה לדוחא וזאת בשל חג הרמדאן. במועדון ציינו כי העובדה שהמשחק נערך בשעה מוקדמת עוד לפני שבירת הצום גרמה לרוב הקהל שלא להגיע למשחק. בסכנין פנו לפני המשחק וביקשו לשנות את שעת המשחק, אך נענו בשלילה ואילו משחק גביע המדינה השבוע מול בית"ר תל אביב/בת ים נדחה לשעה מאוחרת. "לא היה קורה כלום אם היו מוציאים פתרון אמיתי לסוגיה והקהל הגדול שלנו יכול היה להגיע למשחק" אמר גורם במועדון.

יש להם סיבה לשמוח. שחקני סכנין אתמול | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי