בגלל בוזגלו: העברת הבעלות בהפועל ת"א תסתבך?

איש העסקים שאמור להחליף את גרינברג לא ביצע בדיקה מעמיקה וגילה כי האחרון ערב למרבית חוזהו של הקשר, כשהבוררות טרם הסתיימה. הסיכוי לעסקה פוחת. קלינגר לקראת כפר שלם בגביע: "מכבדים אותם"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב מחכים לכניסתו הרשמית של איש העסקים שי שצברג למועדון במקומו של זאב גרינברג. אלא שגורמים המקורבים להליך ציינו כי ההתלהבות הראשונה פגה גם אצל שצברג עצמו וגם אצל גרינברג והסיכויים להשלמת העסקה הולכים ופוחתים. הנושא, נציין, עדיין בהליך בדיקות ונכון לעכשיו שני הצדדים ממתינים כשפרקליטיהם אמורים לקבוע פגישה נוספת. מה שבטוח הוא שהדברים רחוקים מלהסתיים.

שצברג, כזכור, אמור לקחת על עצמו את התחייבויותיו של גרינברג אך כבר בסוף השבוע התברר לו כי אינו ביצע בדיקה מספיק מעמיקה, שכן גרינברג ערב אישית לחלק גדול מחוזהו של מאור בוזגלו. הבורר אמור להכריע בתוך שבועיים-שלושה לגבי הקשר שקיבל הודעת פיטורין חד צדדית בתום העונה שעברה ועשוי לתבוע את בעלי המועדון באופן אישי בבית משפט אזרחי.

בינתיים, לאחר הניצחון החשוב 0:1 על מכבי נתניה, האדומים רוצים להעפיל מחר (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה כשיפגשו את הפועל כפר שלם באצטדיון ברמת השרון. הקפטן עומרי אלטמן עבר בדיקת MRI. במועדון נרגעו. אמנם הקפטן לא יוכל לשחק מחר אך הוא סובל מנקע קל בלבד. הוא יחזור לפעילות בהדרגה בימים הקרובים והמטרה היא להכשירו למשחק בשבת נגד בית"ר ירושלים, כשבמועדון מצפים שיגיעו לא פחות מ-8,000. מעבר לכך, קלינגר יעניק מנוחה למספר שחקנים נגד היריבה מתחתית הליגה הלאומית.

שי שצברג, אמור היה להיות הבעלים החדש של הפועל ת"א | ארקדי ליטבין , אריאל שלום

קלינגר אמר לקראת המשחק: "הסיפור במשחקי גביע ובוודאי במשחק מהסוג הזה הוא ברור וידוע, בטח לי כאחד שהשתתף מספיק פעמים ברבע הגמר, בחצי הגמר ובגמר. המסר ברור – רצינות, מחויבות, הכנה מקצועית רגילה כמו לפני כל משחק ליגה. אנחנו מתייחסים ליריבה בכבוד וזה מה שעשינו בימים האחרונים מאז המשחק בנתניה. כמובן שאנחנו מתרכזים בהתאוששות, מנסים לאושש שחקנים שלא נמצאים בקו הבריאות וצריך לחשוב מה אנחנו עושים עם ההרכב ועם החילופים. נתרגל את זה היום ומחר. אנחנו מרוכזים בהכנה המדוקדקת למשחק".

רז שטיין הוסיף: "אנחנו מאוד שמחים על הניצחון ביום שבת, זה היה צעד חשוב עבורנו, אבל כרגע אנחנו שמים את הליגה בצד. יש לנו משחק מאוד חשוב נגד קבוצה שלא סתם נמצאת ברבע הגמר, אנחנו בטוחים שיהיה משחק קשה, למדנו אותם וראינו שיש להם שחקנים טובים. נצטרך לעשות את ההכנה הכי טובה שאפשר. עדיין לא הצלחתי להבקיע בהפועל וזה מפריע לי מאוד, אבל אני עושה הכל ועובד הכי קשה שאפשר כדי להבקיע את הגול הראשון. יש תקופות פחות טובות וצריך לדעת לצאת מהן. המטרות של הקבוצה הן מעל הכל – להישאר בליגה וללכת הכי רחוק בגביע, כולנו מאמינים שאפשר לעשות וניתן הכל כדי שזה יקרה".

עוד לפני הרצון להעפיל לחצי גמר הגביע לראשונה מאז 2012, האדומים יעקבו בשקיקה אחרי משחקה של בית"ר ירושלים נגד בני יהודה הערב. איבוד נקודות של הקבוצה של יוסי אבוקסיס יקרב את האדומים להבטיח רשמית את ההישארות בליגה.

רז שטיין | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי