ספורי יחזור לסגל. בכיר בב"ש: "אליפות? חצי מהשחקנים צריכים ללכת"

במועדון מבינים: "צריכים שמות של ישראלים בכירים. מיכה וביטון יוכלו לעזור לנו, לא נביא בינוניים". אחרי אגודלו, סוכנו של מלי שמע כי האופציה לא תמומש. טאהא וחטואל צפויים להאריך חוזה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

דווקא לאחר המשחק שלשום, בין מכבי תל אביב ומ.ס אשדוד, הפועל באר שבע הצליחה להסיק מסקנות לגבי הסגל שלה. הצוות המקצועי צפה במשחק בראשון והבין כי הקשר רמזי ספורי חייב לחזור לסגל. לספורי חוזה לעוד שלוש שנים בבירת הנגב והוא יתחיל את האימונים עם הקבוצה.

ספורי מועדף בשלב הזה על שחקני כנף אחרים. במועדון רוצים גם את דור מיכה ומכוונים לחלוץ זר. "הוא מציג יכולת פשוט נהדרת באשדוד, יכול להיות שפספסנו אותו", אמרו במועדון. ספורי, כאמור, לא השחקן היחיד שבאר שבע תנסה לצרף מאשדוד. כפי שפורסם כאן לפני מספר שבועות, רועי גורדנה נמצא במעקב ועשוי להצטרף אם לא יחתום אצל ג'קי בן זקן.

במועדון מבינים שהקיץ הזה ישמש למהפכה בסגל. "אם רוצים לקחת אליפות, חצי מהשחקנים כאן צריכים ללכת הביתה, בעיקר הישראלים", תקף אתמול גורם בכיר במועדון. שחקן בקבוצה אמר: "אין כאן מספיק עומק, צריכים עוד שחקן התקפה ושמות של ישראלים בכירים. שחקנים כמו מיכה וניר ביטון יכולים מאוד לעזור לנו. לא כדאי להביא לכאן שחקנים בינוניים". באר שבע תחתים מגן שמאלי, קשר אחד לפחות וחלוץ, חלקם יהיו זרים.

דור מיכה חוגג | האינסטגרם הרשמי של אנורתוסיס

בעניין אחר: אחרי ג'ונתן אגודלו, הגיע תורו של סוכנו של מרסלו מלי לשמוע כי המועדון לא מתכוון לממש את האופציה עליו. המשמעות: בבאר שבע יצטרכו לקבל החלטות רק לגבי פארליי רוסה, זאת בהנחה שלא יקבלו הצעה מפתה על אלטון אקולטסה. בשלב זה לא התקבלה החלטה לשחררו וארבעה זרים, כולל מיגל ויטור וז'וסואה, עדיין בסגל. לואי טאהא ורותם חטואל צפויים להאריך חוזה, כשהאחרון יחתום לשנתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי