סגל לא מתנגד, אטוולד צפוי להמשיך במכבי נתניה

למרות אי הוודאות והעובדה שהאופציה עליו טרם מומשה, לספורט1 נודע שהבעלים לא שולל להמשיך עם ההולנדי גם בעונה הבאה, בניגוד לטענות. המנכ"ל ניב גולדשטיין תומך בהשארת המאמן

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד להפועל תל אביב בשבת, מכבי נתניה תנסה להתאושש ולשוב למסלול הניצחונות כשתתארח באצטדיון המושבה אצל הפועל כפר סבא. בעיר היהלומים הציבו לעצמם כמטרה לסיים את העונה במקום השביעי ולצאת לפגרה בטעם טוב ככל שניתן.

הנושא שתפס את מרבית תשומת הלב בתקופה האחרונה הוא מעמדו של המאמן ריימונד אטוולד לקראת העונה הבאה. כידוע, לנתניה אופציה להארכת החוזה עד ה-15.5 ולמרות עונה לא רעה של ההולנדי, הוא טרם זכה לשמוע שמומשה עליו האופציה ואף התבטא על כך בראיונות לאחר משחקים וסיפר שהוא מחכה להודעה.

עם זאת, לא מן הנמנע כי אטוולד בכל זאת ימשיך בנתניה בעונה הבאה: ההולנדי זוכה לתמיכה גורפת מהמנכ"ל ניב גולדשטיין בנוגע להמשך דרכו, כאשר גם הבעלים אייל סגל, שיש שטענו שלא מעוניין שימשיך, לא מביע התנגדות למהלך. לכן, נראה שלפי ההערכות הוא ימשיך לעונה נוספת.

בנתניה מעריכים כי מלבד מכירתו הצפויה של גבי קניקובסקי (ככל הנראה לחו"ל), ייעשה ניסיון להשאיר את השחקנים המשמעותיים ומעבר לכך, מקורבים לסגל העריכו בזהירות שהבעלים מתכנן להשקיע סכום מסוים בחיזוק הקבוצה בעונה הבאה.

אייל סגל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי