מכבי חיפה נקנסה ב-5,000 ש"ח. ארבעה שחקנים בסכנת הרחקה

הירוקים קיבלו עונש על התפרעות האוהדים במשחק מול מכבי ת"א וזריקת השלגון לפניו של בן חיים. לביא, רודריגס, חזיזה ושרי יצטרכו להיזהר מצהוב מול עפולה בחמישי ברבע גמר הגביע. וילדסחוט עשוי לקבל צ'אנס

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה היום (רביעי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול הפועל עפולה ברבע גמר גביע המדינה. הירוקים רוצים ללכת עד הסוף בכל המפעלים וברק בכר הזהיר את חניכיו וביקש שלא יזלזלו ביריבה מהליגה הלאומית, לאחר שזו מחצה 0:5 את אחי נצרת במחזור האחרון, אבל מסתמן שמאמן יבצע לא מעט שינויים ויעניק למספר שחקנים את ההזדמנות להוכיח את עצמם.

אבל עוד לפני המשחק הקרוב, הירוקים עמדו היום לדין בעקבות האירועים במשחק מול מכבי תל אביב. כזכור, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, החליט להעמיד את הקבוצה לדין בעקבות זריקת חפצים לאחר השער של אדוארדו גררו בסמי עופר, ביניהם השלגון שפגע בפניו של טל בן חיים. הקבוצה ספגה קנס כספי בסך 5,000 ש"ח וקנס נוסף על תנאי בסך 10,000 ש"ח על כל הרשעה נוספת בעבירה של התפרעות אוהדים הכוללת השלכת חפצים למגרש.

בכר ייאלץ להסתדר ללא בוגדן פלאניץ' ועומר אצילי המוצהבים, כשמי שצפוי להחליף את הבלם הוא רמי גרשון. בכל מקרה, הסרבי שנפצע מול ק"ש יעבור בדיקה נוספת לאחר שהתברר כי הוא סובל ממתיחה קלה ברצועה הצידית ובמכבי חיפה יקוו להכשירו למשחק הליגה מול ב"ש בשני.

טל בן חיים | מאור אלקסלסי

על פי האימון המסכם, נראה שבכר עדיין מתלבט לגבי חוליית הקישור איתה יעלה מול העפולאים. המאמן רוצה לפתוח עם ההרכב החזק ביותר, אך מבין צריך לבצע מנוחה מסוימת לקראת המשך המאבקים בליגה. ניקיטה רוקאביצה צפוי להיכלל בסגל לאחר שנעדר מהמשחק האחרון מול קריית שמונה.

מי שצפוי לקבל את המקום בהרכב הוא רז מאיר, שאמורים לאפשר מנוחה לארנסט מאבוקה, אך טאלב טוואטחה שוב אמור להתחיל על הספסל כשסאן מנחם יעלה ב-11. באשר לחוסה רודריגס, הקשר השלים אתמול אימון מלא, אך עדיין לא ברור האם הוא יפתח או ישולב במחצית השניה. לגבי ניקיטה רוקאביצה, שהשלים גם הוא אימון מלא, נראה כי החלוץ יישמר לקראת משחקי הליגה וזאת למרות שגם גודסוויי דוניו סובל מכאבים בשריר ולא ישחק. נראה כי מוחמד עוואד יפתח, כשגם יאניק וילדסחוט בתמונה.

וילדסחוט עשוי לקבל הזדמנות, אולי אחרונה, להוכיח את עצמו לפני סיום העונה, כאשר במועדון מאוכזבים מהירידה החדה שחלה בכושרו העונה. לירוקים יש אופציה להאריך את ההתקשרות עם ההולנדי בעונה נוספת, אך נכון לרגע זה נראה כי הצוות המקצועי של המועדון כבר החל בחיפושים אחר שחקנים שיכולים להיכנס למשבצת שלו. כזכור, ההולנדי הצטרף למכבי חיפה בקיץ שעבר והרשים בעונתו הראשונה, אך העונה חלה בקורונה, איבד את מקומו בהרכב והסתפק בשער אחד ושני בישולים ב-20 הופעות (16 מהן כמחליף). הוא מתמודד עם מוחמד אבו פאני על מקום בהרכב, ובמקרה שיעלה ב-11, צ'רון שרי יוסט למרכז השדה.

יאניק ווילדסחוט | אריאל שלום

בתוך כך, ארבעה שחקנים של מכבי חיפה יצטרכו להיזהר מחר מפני צהוב. מדובר בנטע לביא, חוסה רודריגס, דולב חזיזה וצ'רון שרי, שרחוקים כרטיס אחד מהרחקה ממשחק הליגה מול מכבי פתח תקווה. בהנחה שזה לא יקרה, הארבעה יצטרכו להיזהר מפני כרטיס במשחק הליגה הקרוב נגד ב"ש, שכן במקרה הזה הם ייעדרו מ"משחק העונה" מול מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד.

בכר אמר לקראת המשחק: "מבחינתנו אנחנו מתייחסים למשחק הזה כאל משחק ליגה לכל דבר, כמו שהתייחסנו לאשדוד וכמו שהתייחסנו לקריית שמונה. מדובר בקבוצה טובה, עם שחקנים מוכשרים ומאמן צעיר שעושה שם עבודה מצוינת ורואים את התוצאות. נבוא ונעשה הכל כדי לעבור שלב, אנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו, הוא מרגש אותנו ממשחק למשחק יותר ויותר ואנחנו צריכים שיתמוך בנו גם מחר".

שרי התייצב לצד מאמנו והוסיף: "יש לנו רק אפשרות אחת במשחק הזה והיא לנצח אותו. אנחנו נעשה הכל כדי שזה יקרה. במשחק האחרון ראיתי כל כך הרבה אוהדים וזה היה מרגש. אני קורא לכל הקהל הגדול של מכבי להגיע מחר ולעודד אותנו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני (יאניק וילדסחוט), צ'רון שרי, דולב חזיזה, מוחמד עוואד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי