לה פמיליה לאוהדים: "החרימו את המשחק נגד הפועל ת"א". חוגג ספג איומים

בעקבות העימות בין הבעלים לאוהדים כפי שנחשף בספורט1, אוהד בית"ר ירושלים תקף את משפחתו של חוגג וכתב: "אמן לא יראו אור יום, אתה והכלבים שלך". עוד קודם לכן הארגון הודיע שלא יגיע למשחק בשבת. ורד וניצן בספק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הרוחות בין משה חוגג לארגון לה פמיליה מתלהטות. ביום שני חשפנו בספורט1 שבעלי בית"ר ירושלים העביר לחברת האבטחה רשימה של אוהדים שנאסרת עליהם כניסה למשחקי הקבוצה בטענה שאלו פוגעים בה ומסבים נזקים וכבר אתמול העביר הארגון מכתב התראה לפני תביעה, אבל היום (רביעי) המלחמה בין הצדדים עלתה עוד שלב.

חוגג קיבל בשעות הצהריים, איומים ודברי נאצה מאוהדי בית"ר ירושלים, באחד מהם (כפי שניתן לראות בתמונה) שלח אחד האוהדים תמונה לאשתו של חוגג תמונה וכתב: "אמן לא יראו אור יום, הכלבים שלך". גורמים בבית"ר טוענים כי חוגג קיבל עשרות הודעות עליו ועל משפחתו. כעת חוגג עשוי לשקול אפשרות לפנות למשטרה על מנת לטפל בנושא.

אוהד בית"ר ירושלים נגד משפחתו של משה חוגג | אינסטגרם

עוד קודם לכן, האוהדים פנו לקהל הרחב בבקשה להחרים את משחקי הקבוצה: "אוהדים יקרים, שלשום כמו שכולכם כבר הבנתם ההנהלה עשתה צעד שממנו כבר אין דרך חזרה – אסרה על כל ראשי הארגון להיכנס לטדי וכל זאת במטרה להשתיק אוהדים. מיותר לציין שהארגון כל השבוע העביר מסרים מאוד חדים שלמשחק מול בני יהודה מגיעים במטרה אחת ברורה וזה עידוד נטו, במיוחד במצב הגרוע שאליו המועדון הגיע!!!"

"כמה רגעים לפני שריקת הפתיחה, המסר הזה הועבר לכמה בעלי תפקידים וביניהם הבעלים. למרות שהמסר הועבר, עדיין בחר להמשיך בקו מאיים,ועוד לשקר דרך התקשורת, מה שמראה שכנראה שאת מישהו פחות מעניין התוצאה אלה מתעסק במלחמות מיותרות מול הקהל (כבר כמה חודשים)".

אוהדים יקרים, שלשום כמו שכולכם כבר הבנתם ההנהלה עשתה צעד שממנו כבר אין דרך חזרה , אסרה על כל ראשי הארגון להיכנס לטדי…

Posted by La-Familia on Wednesday, April 21, 2021

"לכן, בהחלטה יוצאת דופן, הארגון לא יגיע למשחק הקרוב נגד הבועל (הפועל ת"א, א.י). אנחנו מבקשים מהחברים שלנו לא לקנות כרטיסים!!! הגיע הזמן והרגע שהמועדון יעריך קודם כל את הקהל העצום הזה ושיבין שהקהל בראש ובראשונה לפני כל דבר אחר!!! כמובן שנדאג לעשות צפייה משותפת במקומות מעניינים.. היינו לפניכם ונישאר אחריכם עד המוות עם בית"ר".

בתוך כך, לאחר שנפצע מול בני יהודה, השוער איתמר ניצן לא התאמן היום והוא בספק גדול למשחק בשבת בבלומפילד. גם השוער השלישי רוי ששון שבר את היד ולכן לנתנאל דלויה הצטרפו היום שוערים מהנוער.

אם לא די בצרות, גם הקפטן עידן ורד לא התאמן הבוקר בעקבות כאבים בשריר הירך האחורי זכר למשחק נגד בני יהודה. ורד, שנגח למשקוף במהלך שהוביל לשוויון הדרמטי שלשון, שיחק בחצי השעה האחרונה למרות רגישות בשריר וכעת נמצא בספק לשבת. לעומת השוערים והקפטן, מיכאל אוחנה יהיה כשיר למרות שלא התאמן הבוקר. כידוע, גם אביאל זרגרי (שיתגייס מחר לצה"ל) וירדן שועה ייעדרו בעקבות צבירת כרטיסים צהובים.

איתמר ניצן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי