הפועל באר שבע במסר לאלירן עטר: אם לא תסגור בבית"ר, ניפגש

במועדון נמנעים מהצעה רשמית בשל האופציה בחוזה שלו. הערכה: ברקת תציע חוזה לשנתיים. בבית"ר טוענים: ישחק אצלנו. החשש מעימות נמשך: אוהדי חיפה ממשיכים לרכוש כרטיסים. מעקב אחר צ'יבוטה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע העבירה בימים האחרונים מסר לאלירן עטר, כי תנסה להחתימו במידה ולא יסגור בבית"ר ירושלים. המסר לעטר עבר משום שלבית"ר ירושלים יש אופציה להאריך את חוזהו אם יגיע למעורבות ב-16 שערים. בלי קשר, עטר התחייב להגיע לפגישה שתיערך בקרוב עם משה חוגג ואלי אוחנה, בה יוצע לו חוזה לשנתיים בסכומים נמוכים יותר מאשר הוא אמור להרוויח אם האופציה תמומש (270 אלף יורו). בבאר שבע, ככל הידוע, מוכנים לשלם לו חוזה דומה לזה שאותו הוא מרוויח כיום, 220 אלף דולר, לשנתיים. בבית"ר ירושלים, אגב, טוענים כי עטר ימשיך בעונה הבאה. את השחקן מייצג אבי נמני.

בבאר שבע ישנה אכזבה רבה מחוליית ההתקפה. ג'ונתן אגודלו ומרסלו מלי כבר קיבלו הודעה, באמצעות הסוכן שלהם, כי עליהם לחפש קבוצה. "מלבד ז'וסואה, אין לנו שחקן שיכול לעשות גול במהלך אישי", אמרו בבירת הנגב. המגעים לצירוף דור מיכה יימשכו ובמועדון מכחישים ידיעות לפיהן הוחלט לשחרר את אלטון אקולטסה. אלונה ברקת כבר החליטה כי ללא הצעה כספית, השחקן לא ישוחרר משום שרק לאחרונה שילמה עליו כחצי מיליון דולר.

שם נוסף שעלה הוא של מאוויס צ'יבוטה, שהיה מבוקש במועדון בעבר אבל לא הגיע בשל סכומי הכסף הגבוהים שנדרשו עליו. במידה ויחליט לחזור לישראל, רוני לוי רוצה לצרף אותו. לאחרונה הוזכר, כך על פי הדיווחים, כמועמד גם למכבי חיפה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1 לפני מספר שבועות, במועדון גיששו גם אצל קשר אשדוד רועי גורדנה וממתינים להתפתחויות בינו לבין המועדון מהדרום. גם במקרה שלו, מדובר בשחקן שסומן על ידי לוי.

דור מיכה עם אלירן עטר
דור מיכה עם אלירן עטר | דני מרון

בנושא אחר: כפי שפורסם כאן אתמול, אוהדי מכבי חיפה מנסים להשתלט על היציעים האדומים וכבר רכשו כרטיסים ליציעים של אוהדי הקבוצה לקראת המשחק בטרנר ביום שני. במועדון חוששים מהתלקחות. עד שלשום, נמכרו מאות בודדות של כרטיסים בלבד, אולם המספר הזה עלה משמעותית ביממה האחרונה ובמועדון טוענים כי מעל 2,000 כרטיסים כבר נמכרו.

"נקווה בשביל אוהדי מכבי חיפה שהם לא מתכוונים לשבת ביציעים שלנו. נקווה שהמשטרה תעשה סדר", אמרו במועדון. בקרב אוהדי באר שבע נשמעה קריאה לפיה הם לא יעברו לסדר היום במקרה כזה. לכן, עלה חשש לעימות בין המחנות עוד בטרם החל המשחק.

אתמול, לאחר האימון, השתתפו השחקנים בהרצאה בנושא הטרדות מיניות.

אוהדי הפועל באר שבע
אוהדי הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי