הפועל חיפה טרם הציעה חוזה חדש לקפילוטו, הפועל ת"א עוקבת

הבלם מסיים את חוזהו בתום העונה והקבוצה של קלינגר עשויה לפנות אליו בקיץ. והבה יחזור להרכב נגד בני סכנין, אלישע לוי הבהיר לשחקנים: "זה לא הזמן לשחק כדורגל יפה אלא רק להשיג נקודות ולהבטיח את ההישארות"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה רוצה להבטיח את ההישארות בליגה כמה שיותר מהר ובשבת, לאחר שהובסה 3:0 נגד הפועל חדרה, תארח את בני סכנין. ניצחון יקרב משמעותית את הקבוצה של יואב כץ אל עבר המטרה. המאמן אלישע לוי ניסה לעודד את שחקניו השבוע לאחר התבוסה האחרונה ואמר בין היתר: "זה לא הזמן לשחק כדורגל יפה אלא הזמן רק להשיג נקודות ולהבטיח עוד עונה בליגת העל".

בדומה לשבועות האחרונים, הקבוצה שוב תחסר מספר שחקני מפתח כמו מיקי סירושטיין, רוסלן ברסקי, עידו שחר, נס זמיר וקייס גאנם. בנוסף, החלוץ עדן בן בסט ייעדר בשל הרחקה. מאידך הבלם בן והבה שנגרע מהסגל רגע לפני המשחק נגד חדרה, החלים ויחזור ל-11. גיא משפתי ישוב לסגל הרחב.

במועדון הבהירו בשבועות האחרונים כי עד אשר תובטח ההישארות בליגה – לא מתעסקים בעונה הבאה אך ברור כי הקבוצה תעבור מהפכה והמאמן לוי יכריע מי מבי השחקנים יישארו. החלק האחורי היה עקב האכילס של הקבוצה העונה. בינתיים אחד מאלה שעתידם לא ברור הוא הבלם ניסו קפילוטו שטרם קיבל הצעה לחוזה חדש. במועדון מעריכים את הבלם גם על כר הדשא וגם מחוצה לו ויודעים שלא מן הנמנע שיקבל הצעות נוספות. בין היתר, הפועל תל אביב של ניר קלינגר עוקבת אחריו. גם סירושטיין שהיה מועמד להצטרף לאדומים בינואר, עשוי להגיע לקבוצה מחודרוב.

אלישע לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי