ורד נטש את האימון. חוגג עשוי להגיש תלונה במשטרה

ספק אם הקשר שלא התאמן אתמול יפתח בהרכב בית"ר מול הפועל ת"א (שבת החל מ-20:25, ספורט1). ניצן שוב נעדר, עטר ותמיר עדי בתמונת ההרכב. הבעלים לא מוותר, המאיימים לא יורשו להגיע לטדי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה את ההכנות למשחק מחרתיים (שבת) מול הפועל תל אביב (החל מ-20:25, ספורט1). הבשורה העיקרית מהאימון מגיעה מהכיוון של איתמר ניצן ועידן ורד. הראשון לא התאמן ועדיין בספק גדול למשחק, כשהקפטן נטש את האימון לקראת סיומו ועדיין לא ברור האם יוכל לפתוח בהרכב. כזכור, אתמול השניים לא התאמנו בכלל וכעת המאמן יוסי מזרחי מחפש פתרונות להיעדרו של הקשר. נתנאל דלויה כבר נמצא בכוננות למשחק שעשוי להשאיר את הקבוצה סופית בליגה. הפתעה מגיעה מכיוון הקישור. תמיר עדי תורגל לפרקים ב-11 ועשוי לפתוח לצד עלי מוחמד, במקום אביאל זרגרי המוצהב. ירדן שועה גם הוא בחוץ ואלירן עטר עשוי להחליף אותו.

במהלך האימון היום מזרחי הרבה להעיר לשחקנים ושינה כל הזמן את ההרכבים. אורן ביטון ואורי מגבו תורגלו לסירוגין, זאת למרות הביקורת על הראשון בעקבות הגול שספגה הקבוצה במשחק האחרון ובעקבותיו הוחלף. סנטיאגו אוקמפוס עדיין מחוץ לתוכניות ושי קונסטנטין תורגל. גם חלאופילו פלייטר, שמציג יכולת חלשה באימונים לא מתורגל בהרכב ונראה כי הוא כבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. פלייטר עשוי לקבל דקות במשחק הקרוב רק בגלל היעדרות שועה ואולי גם ורד.

בית"ר, מתברר, הציעה לאחרונה את פלייטר ואוקמפוס למספר קבוצות בליגת העל לקראת העונה הבאה בתקווה שיעזבו ויפנו מקום לזרים אחרים. "אין מה לעשות, צריך להודות – נכשלנו עם שניהם", אמר אחד השחקנים. "הם צעירים עם פוטנציאל, אבל לא מתאימים לבית"ר. צריכים זרים שישדרגו אותנו ולא כאלה שאולי יפרחו בעוד שנתיים. בבית"ר אין זמן לניסויים. בדיעבד, כולם כאן חושבים שהייתה טעות לשחרר את קונטה, ממן ואיינבינדר. אבל זאת כבר היסטוריה".

חלאופילו פלייטר | דני מרון

בבית"ר לא יעברו לסדר היום בעקבות האיומים שהגיעו למשה חוגג מצד אוהדים. בלה פמיליה טוענים כי אין להם נגיעה בדבר. בבית"ר טוענים כי האנשים ששלחו את האיומים לא הסתירו את זהותם. באחד המקרים, נשלחו לחוגג קללות על בתו. נשקלת פניה למשטרה בעקבות אותם אירועים. המאיימים, כך הוחלט, לא יוכלו להיכנס לטדי גם במשחקים הבאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי