בית"ר עברה להתאמן בטדי, כ-100 אוהדים הניפו שלטים וקיללו את חוגג

הקבוצה מהבירה העבירה לאצטדיון את האימון המסכם לקראת הפועל ת"א בשבת (20:25, ספורט1), לה פמיליה מחו והודיעו שהסירו את החרם ויגיעו לבלומפילד. במועדון הגיבו: "כל הכרטיסים נמכרו". דלויה יפתח בשער

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עידן ורד נטש אתמול את האימון לקראת סיומו ורק היום יתברר האם יפתח בהרכב בית"ר ירושלים במשחק המסקרן מול הפועל תל אביב (שבת החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1). מיכאל אוחנה בכוננות. אלירן עטר אמור להחליף את ירדן שועה המוצהב ותמיר עדי עשוי לפתוח במקום אביאל זרגרי, שגם הוא עם צהובים. השוער נתנאל דלויה כבר נמצא בכוננות למשחק שעשוי להשאיר את הקבוצה סופית בליגה, כאשר איתמר ניצן עדיין פצוע זכר למשחק מול בני יהודה.

אשתו של חוגג רותחת: "בושה וחרפה! עברתם כל גבול!"

על אף שהאימון הועבר ברגע האחרון מבית וגן לטדי, כ-100 אוהדים מארגון לה פמיליה מחו מחוץ לאצטדיון וקיללו והניפו שלטים נגד הבעלים משה חוגג. "הכדורגל נוצר בידי העניים ונגנב על ידי העשירים", נכתב על אחד מהשלטים נגד חוגג, שלט שהונף השבוע לא מעט ברחבי אירופה בעיצומה של המחאה נגד הקמת הסופרליג. כאמור, במהלך השבוע נערך דיון במועדון במטרה לבחון אפשרות להעביר את האימון לטדי והדבר אכן קרה, כאשר לא מן הנמנע שאם המצב יימשך הקבוצה תמשיך להתאמן בטדי גם בתקופה הקרובה.

כפי שפורסם בספורט1, במהלך המשחק האחרון טענו אוהדים כי הבעלים משה חוגג אסר עליהם להיכנס לאצטדיון ומסר שמות למאבטחים, מה שגרר התחלת תהליך משפטי מול הבעלים. במקביל, חוגג עצמו ספג איומים עליו ועל משפחתו מאוהדי בית"ר והוא עשוי להגיש תלונה במשטרה. "יש אוהדים שחצו גבול שאסור לחצות, נטפל בעניין בחומרה, הם לא ייכנסו לטדי", אמרו בבית"ר.

אוהדי בית"ר מוחים מחוץ לטדי
אוהדי בית"ר מוחים מחוץ לטדי | אלבום פרטי

אגב, 'לה פמיליה' הסירו את החרם והחליטו להגיע למשחק מול הפועל ת"א בבלומפילד. כזכור, אתמול קרא הארגון להחרמת המשחק וביקש מהאוהדים שלא לרכוש כרטיסים. דווקא היום, לאחר המחאה נגד חוגג והאימון שנערך בטדי, יצא הארגון בהודעה שונה בה נכתב: "לאחר התייעצות של חברי הארגון, הבנו שבית"ר חשובה רק לנו, לא לחוגג שמונע מהקהל להגיע לתמוך ולא לכל אוהדי חוגג שמבחינתם שבית"ר תיחרב. לנו זה כואב, לנו מדגדג הפועל, ולכן החלטנו כן להגיע למשחק, כי בית"ר שלנו ולא של אף אחד אחר".

גורם בבית"ר הגיב להודעה של ארגון האוהדים: "עוד לפני ההודעה של לה פמיליה, כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי בית"ר נגמרו. לאחר מכן הפועל הפשירה כרטיסים נוספים ואותם מתיימרים בלה פמיליה לרכוש. הקהל שלנו היה רוכש את כל הכרטיסים בכל מקרה".

יוסי מזרחי דיבר לקראת ההתמודדות מול הפועל ת"א ואמר: "משחק עם הפועל תל אביב, בלי קשר למצב בטבלה, זה משחק של יוקרה בין שתי יריבות גדולות מאוד בכדורגל הישראלי. תוסיף לזה את החשיבות של המשחק עצמו, אז אנחנו צריכים לבוא ולהראות הרבה יותר טוב מאשר נראינו בשני המשחקים האחרונים".

הבלם אוראל דגני, שיפגוש את האקסית, סיפר: "היה משחק מאוד דרמטי נגד בני יהודה, אני שמח שסיימנו את זה בצורה טובה. אמנם לא שיחקנו כדורגל מספיק טוב אבל עם איך שהמשחק התפתח התוצאה הייתה טובה לנו. המשחק נגד הפועל הוא משחק חשוב מאוד, אני מכיר את זה קצת מהצד השני במשחקים מול בית"ר. אני מקווה שנגיע מוכנים ונעשה משחק טוב, במטרה לקחת את הנקודות האלו אלינו".

יוסי מזרחי | דני מרון

בתוך כך, במועדון קראו על ההצעה של הפועל באר שבע לאלירן עטר וטוענים כי הוא ימשיך בעונה הבאה לאחר שנקבעה פגישה עם סוכנו, אבי נמני. "שמענו שהפועל באר שבע מגששת, אבל יש לנו אופציה", אמרו בבית"ר.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: נתנאל דלויה; שי קונסטנטין, אוראל דגני, אופיר קריאף, אורי מגבו (אורן ביטון); עלי מוחמד, תמיר עדי, מיכאל אוחנה (עידן ורד); מתאוסיניו (רועי פדידה), מרקו יאנקוביץ', אלירן עטר.

אלירן עטר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי