בן שמעון: "היו לנו כמה משברונים קטנים השנה, אבל ידענו להפריד רעשים"

אחרי ההדחה המאכזבת מהגביע, מ.ס אשדוד נערכת למשחק החשוב מול מכבי פתח תקווה בליגה: "ידענו לאורך כל העונה להשאיר את השחקנים הנקיים", סיפר המאמן. אבו עקל הבטיח: "אנחנו נגיע מוכנים"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שני משחקים רצופים נגד מכבי תל אביב, שהסתיימו עם תיקו מעודד במסגרת הליגה והדחה מאכזבת מהגביע, מ.ס אשדוד תארח את מכבי פתח תקווה (ראשון ב-19:00) ותקווה להשיג ניצחון שיעמיד את הפער בין הקבוצות על תשע נקודות ויבטיח כמעט באופן סופי את המקום השלישי.

המאמן רן בן שמעון, שרתח על השופטים בסיום ההפסד בגביע, אמר: "ההכנות הפיזיות הן בעיקר לאושש את השחקנים אחרי מאמץ אדיר שהם עשו בימים האחרונים. ההכנות המנטליות הן איך לשים את הדבר הזה מאחורינו ולהגיע חדשים ונקיים עם אנרגיות טובות למשחק הבא".

איך אפשר לשים את ההפסד בגביע מאחור: "אני מתבסס על שני דברים. האחד הוא העבר שלנו. היו לנו כמה משברונים קטנים השנה ולא נתנו לאף אחד להיכנס לתוך המועדון הזה. ידענו להפריד רעשים, ידענו להשאיר את השחקנים נקיים. השחקנים שלנו עושים שנה מדהימה וצריך לחזק אותם על זה ולהתכונן למשחק ביום ראשון שהוא חשוב מאוד".

הקשר פיראס אבו עקל הוסיף בקצרה: "יש לנו משחק מאוד חשוב נגד מכבי פ"ת, אנחנו עם הראש לשם. מתכוננים גם מבחינה פיזית וגם מנטלית למשחק ובעזרת השם נבוא מוכנים".

פיראס עבו עקל, דן גלזר | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי