דודו דהאן: "אם אגיד ששועה לא על המדף, אשקר"

סוכנו של החלוץ דיבר ברדיו ירושלים והתייחס לעתידו: "אם אני כסוכן אצליח לעשות את מה שאני יודע לעשות, אפנה לבעלים של בית"ר ואנהל מולו מו"מ". על העונה של שועה: "הצלחה גדולה. אפס בעיות משמעת"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

דודו דהאן, סוכנו של ירדן שועה, עלה היום (שישי) לשידור ברדיו ירושלים והתייחס לעתידו של החלוץ, שהבקיע העונה חמישה שערים והוסיף ארבעה בישולים ב-30 הופעות במסגרת הליגה. "אם אני כסוכן אצליח לעשות את מה שאני יודע לעשות, אפנה לבעלים של בית"ר ירושלים ואנהל מולו מו"מ. אני חושב שירדן הוא שחקן שיכול להצליח בחו"ל. אם אגיד שהוא לא על המדף, אשקר בכל חלון יש לי את המועמדים שאני עובד עבורם בחו"ל וירדן הוא אחד מהם. אני מאוד מאמין בו וביכולות שלו. אין לו סעיף שחרור בחוזה", הבהיר.

דודו דהאן הציע את ברק בכר לבית"ר ירושלים
דודו דהאן: "אם רפאלוב לא ישחק בבלגיה, הוא יהיה בבית"ר"

"מבחינה אישית ואני משתדל להיות אובייקטיבי, אני חושב שהחתונה של ירדן שועה עם בית"ר ירושלים היא הצלחה גדולה", הסביר דהאן, "אפס בעיות משמעות. גם כשהוא מוחלף וגם כשהוא מחליף, אפס בעיות משמעות וזו הצלחה. המספרים שלו פנטסטיים, הטובים ביותר בקבוצה, למעט אלירן עטר ששיחק כל העונה. ירדן הצטרף בשלב מאוחר יותר ובא בלי כושר וחלוד. המספרים שלו טובים מאוד. חלוץ שמוחלף בדקה ה-50 זה פוגע לו בביטחון. למרות זאת, יש לו עונה טובה מאוד ואף אחד לא ציפה למספרים האלה. הוא הפתיע את כולם. אני חושב שהוא עשה שינוי גדול מאוד גם מבחינה מנטלית, יש לו כבוד מאוד גדול למועדון ולאנשי המועדון".

האם שועה ימשיך בבית"ר ירושלים: "אני חושב שבית"ר מתאימה לו. בית"ר זאת קבוצה יוצא דופן בנוף שלנו. זה המקום שהכי מתאים לו. אני יודע להביא למועדונים סכומים כפולים ממה שהם הוציאו על שחקנים, אבל גם המועדון צריך לעשות יותר בשביל לקבל סכומים על שחקן, לתת לו במה ומפתחות. דראפיץ' וברדה? אני לא מדבר על מאמנים, אבל אני מעט מאוכזב כי היה להם יהלום ביד והם היו צריכים לעשות יותר. אני מאמין בשידוך בין ירדן לבית"ר, זה המועדון הכי טוב לקריירה שלו. אם זה יקרה בקיץ, בסדר. אם לא הוא ישחק בבית"ר".

ירדן שועה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי