אחרי קורצקי: בחדרה ינסו לסכם עם לבקוביץ' וגוזלן על הישארותם

המאמן סיכם רשמית לעונה נוספת והמטרה הבאה תהיה להחתים גם את השוער והחלוץ. לקראת בני יהודה: עבדאללה ג'אבר, גלעד אברמוב ושלום אדרי צפויים לקרדיט

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

יממה אחרי שהפועל חדרה הודיעה על הארכת חוזהו של מנחם קורצקי, קצת יותר מחודשיים אחרי שהגיע ועזר לקבוצה להבטיח עונה שלישית ברציפות בליגת העל, במועדון החלו לפעול להשארת כל הצוות המקצועי של המאמן וגם החלו בשיחות ראשוניות עם שחקנים.

השחקנים המרכזיים שבחדרה מנסים להבטיח את הישארותם הם השוער רובי לבקוביץ' והחלוץ שובל גוזלן, כשגם מושאלים כמו מקס גרצ'קין, לירן רוטמן ומקסים פלקושצ'נקו היו משמחים מאוד את קורצקי אם היו נשארים, אולם במועדון מבינים שזו משימה קשה ובעיקר לא כזו שתלויה בהם, אלא בבית"ר ירושלים ובמכבי חיפה שמשאילות אותם.

לאחר המשחק מול בני יהודה מחר (ראשון, החל מ-19:45 בספורט3) אמורה להיערך פגישה עם קורצקי ובה הוא יעביר רשימת מועמדים לחיזוק הסגל בעונה הבאה. קורצקי, למרות תחילת ההכנות לעונה הבאה, הבהיר לשחקניו: "מי שחושב שמעכשיו מותר לזלזל, טועה בענק". עם זאת, הוא צפוי לתת קרדיט גם לשחקנים שלא זכו ליותר מדי דקות ובהם המגן עבדאללה ג'אבר והקשרים גלעד אברמוב ושלום אדרי.

פועלים להשאירו. לבקוביץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי