דוידזאדה עשוי לפתוח בהרכב: "המוטו שלי הוא עבודה קשה"

המגן השמאלי עשוי להחליף את סאבוריט והתכונן לקריית שמונה: "כל משחק זה מלחמת עולם". כמו כן הוא שיבח את הקהל: "זה היה חסר לנו מאוד, כל הרגשות צפו". ואן לוון התייחס לפציעה של חוזז

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר שבוע בו איבדה את פסגת הטבלה אך התנחמה בהשגת הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה, האלופה מכבי תל אביב תצא מחר (ראשון) למשחק חוץ נגד הפועל קריית שמונה ( החל מ-20:00 בספורט4) ותקווה לחזור לראשות הטבלה, לפחות באופן זמני.

לקראת המפגש, המאמן פטריק ואן לוון התייחס ליריבה: "אנחנו מוכנים למשחק הבא. ק"ש זו קבוצה שהותירה רושם טוב העונה, וצריך להיות מוכנים לשחק נגד כולן בליגה. הרבה קבוצות הראו יכולת טובה העונה. אנחנו צריכים להתחיל את המשחק טוב, כמו במשחק האחרון. זו המטרה שלנו, ואני רוצה שזה יקרה בכל משחק, לפעמים זה עובד טוב יותר".

על פציעתו של מתן חוזז, אמר: "כולם ראו שהוא עזב את המגרש נגד אשדוד. הוא בטוח יחמיץ את המשחק הבא, אולי את המשחקים הבאים. נצטרך לחכות לאבחנה הסופית מהצוות הרפואי". לסיכום, התייחס להתאמות שצריך לעשות בין משחקי הגביע למשחקי הליגה: "אנחנו צריכים לשנות הפוקוס מהגביע לליגה. להתאושש ולהתכונן".

פטריק ואן לוון | לירון מולדובן

אופיר דוידזאדה פתח בסיכום הניצחון על אשדוד בגביע: "ציפינו למשחק קשה. ידענו שזה משחק במגרש לא קל בכלל. זה מגרש קטן שכל הקבוצות מתקשות בו, אבל בגביע זה משחק אחד ולעבור. נכון שהיכולת הייתה פחות טובה ממה שציפינו, אבל מה שחשוב בגביע זה לנצח ולעבור שלב, וזה מה שעשינו".

לקראת המשחק מול קריית שמונה, אמר: "זה מגרש לא קל, אבל אין משחקים פשוטים בפלייאוף העליון. בין אם זה משחקי בית ובין אם חוץ, כל משחק זה מלחמת עולם. כל קבוצתה שהגיעה לפלייאוף העליון עשתה זאת בזכות והוכיחה את זה כל העונה. אנחנו באים למשחק לא קל. נכון שיש לנו שחקנים טובים, אנחנו ביכולת טובה ובעונה טובה. אנחנו צריכים להמשיך את זה, ואני מאמין שנעשה את העבודה".

אופיר דוידזאדה במפגש הקודם עם ק"ש | מאור אלקסלסי

המגן התייחס לאפשרות שיפתח במקום אנריק סאבוריט: "המוטו שלי כל החיים זה עבודה קשה. לא מסתכל על העבר ולא על העתיד. אני חי את ההווה, עובד מאוד קשה כדי שתגיע ההזדמנות ואקבל אותה בשתי ידיים. מחר זה מבחינתי משחק חשוב מאוד כדי לעזור לקבוצה לחזור עם ניצחון, ואני אעשה את הכול כדי שזה יקרה".

בנוסף, המגן שיבח את הקהל הצהוב שחזר למגרשים בתקופה האחרונה: "אחרי עונה כל כך ארוכה ללא קהל, זה היה חסר לליגה וגם לנו באופן אישי. כל משחק שיש את קהל אנחנו רואים את הדחיפה שלהם, כמה שזה עוזר לנו. אני מאמין שגם מחר הם יעשו את העבודה בשבילנו. ככל שעברו המשחקים בקורונה, סוג של התרגלנו. עוד משחק ועוד משחק, פחות שמים לב לזה. אבל כשהקהל חזר, כל הרגשות צפו, הרגשתי כמו ילד במשחק הזה. כל משחק שעובר רואים את הכוח של הקהל שלנו, ממש מרגישים אותם והם השחקן ה12 שלנו".

אוהדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי