גזל: "ייקח שעה וחצי למנות את הטעויות, מקווה שילמדו מהן"

הפועל כפ"ס ירדה ליגה והמאמן הודה: "אולי הוצבו מטרות שהקבוצה לא יכולה לעמוד בהן. להיות בפלייאוף העליון זה לא בדיבורים. הוחלפו הרבה מאמנים ושחקנים לא נתנו תפוקה". פדידה: "זו הירידה הכי עצובה שלי"

(גודל טקסט)

שנתיים בלבד נמשכה הקדנציה הנוכחית של הפועל כפר סבא בליגת העל. הירוקים מהשרון נשרו היום (שבת) סופית ללאומית בעקבות הפסד 1:0 למכבי נתניה, שסתם את הגולל על עונה שבה שלושה מאמנים הדריכו את הקבוצה ומירב הפוקוס הלך לניהול השנוי במחלוקת של הבעלים יצחק שום. זו הפעם ה-11 שבה כפר סבא יורדת לליגת המשנה – יותר מכל קבוצה אחרת בישראל.

צפו בתגובות

המאמן רביד גזל, שכידוע פתח את העונה כעוזרו של עמיר תורג'מן, התקשה למצוא את המילים כדי לסכם: "זה לא סוד שאנחנו הרבה זמן לא מנצחים, כשלא מנצחים גם אי אפשר להישאר בליגה והיום ירדנו סופית. אני מקווה מאוד שכולם ילמדו מהטעויות שהיו פה, כפר סבא מועדון מספיק גדול כדי לרדת ולחזור בשנה הבאה".

הטעויות: "תידרש שעה וחצי של ראיון בשביל זה. זה לא הזמן לדבר על הטעויות, הן נעשו. היו הרבה חילופי מאמנים, הרבה שחקנים שהגיעו לא נתנו את התפוקה. לא חסר. יכול להיות שבתחילת השנה הציבו מטרות שכפ"ס לא יכולה לעמוד בהן. להיות בפלייאוף העליון זה לא בדיבורים, כפ"ס הייתה צריכה להישאר העונה. לצערי איבדנו את הביטחון ולא הצלחנו לנצח מחודש פברואר".

הדרך שבה ירדו: "זו לא הדרך שבה צריך לרדת. מצד שני, שחקנים שעשו טעויות נענשו. כפ"ס זו לא קייטנה ולא חוג. כמו שאמרתי, העונה הזאת נגמרה בצורה לא טובה, אבל אין מה לעשות. האם אשאר? כרגע אני פחות מעניין. כשאני אדע מה יהיה, אתם גם תדעו".

האוהדים שתמכו גם בסיום: "באמת מגיע לכל מי שבא היום כל הכבוד. במשחק נכנסו גם שחקני נוער שאני מקווה מאוד שייתנו תפוקה בעתיד להפועל כפ"ס. ירדנו היום ליגה, אבל המועדון מספיק חזק כדי לעלות בחזרה".

גזל. כפר סבא נשרה ללאומית | ברני ארדוב

הקפטן עומר פדידה, שירד בפעם השלישית בקריירה עם כפ"ס, אמר: "לצערי הרב זו הירידה הכי קשה ועצובה שהייתה לי. פתחנו את העונה טוב ונראינו טוב בדצמבר-ינואר, ואז הגיעה נפילה דרסטית. לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, כרגע יש לי חוזה. נראה מה יהיה בקיץ".

האם חילופי המאמנים הביאו לירידה: "לא חושב שיש סיבה אחת. יש כמה סיבות לירידה הדרסטית ביכולת, חילופי המאמנים היו החלטה של ההנהלה ואני לא מתעסק בזה. אני צריך לשחק כדורגל על הדשא. זה עצוב מאוד וקשה לי, אבל צריך להמשיך קדימה".

הטענות כלפיו: "כמקצוען אני צריך לקבל גם ביקורת. הייתי פצוע וסבלתי מחוסר מזל לאורך כל העונה, הפציעות היו לא פשוטות. לא רוצה להתעסק במה שאומרים עליי, ביקורת תמיד אקבל. אני רוצה להחזיר על הדשא ולהיות מקצוען".

פדידה המשיך: "זה לא סוד שהמועדון הזה הוא בלב שלי. זה מקום שגדלתי בו מגיל 6 וכאוהד ראיתי עליות וירידות, עברתי פה את כל השלבים ממחלקת הנוער לבוגרים. לא רואים את זה הרבה בכדורגל, יש לי רגש עצום למועדון. כואב לי מאוד, אבל המועדון חזק ואני מאמין שהוא יחזור לקדמת הבמה".

על עתידו: "אני אכבד את החוזה שיש לי בהפועל כפר סבא. אבל אנחנו לא יודעים מה יהיה, כדורגל הוא נזיל מאוד ואני מקווה מאוד שהקבוצה תהיה חזקה בעונה הבאה ותחזור לליגת העל".

מה עובר לו בבטן כשחקן בית: "אי אפשר להסביר את זה. זו תקופה מאוד קשה, במיוחד כשאני מקורב למקום וגר בכפ"ס. אתה רואה את הפרצופים של האנשים ורוצה לבכות איתם. אבל צריך להיות חזק בנפש, להרים את הראש ולהמשיך קדימה".

פדידה ירד בפעם השלישית | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי