ניקה סיצ'ינאבה מועמד להצטרף למכבי פתח תקווה

פרסום ראשון: שחקנה של אינגולץ פטרובה, שהבקיע אשתקד 17 שערי ליגה באוקראינה, נמצא ברשימות של גיא לוזון. וגם: דאגה מפציעתו של דיניז, מחמאות לפלשר ומי ייעדר מהמשחק החשוב מול קריית שמונה?

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מאוד רצו לנצח אמש (ראשון) את מ.ס אשדוד במטרה לפתוח את המאבק על המקום השלישי שמעניק כרטיס ישיר לאירופה בעונה הבאה, אך לא הצליחו להבקיע משחק שני ברציפות ושוב סיימו בתוצאה מאופסת. המלאבסים, שקיבלו את ליאל עבדה לעשרים דקות בלבד, לא הצליחו לייצר יותר מדי מצבי הבקעה, כאשר שוב כמו בתקופה האחרונה, מי שזכתה למחמאות היא חוליית ההגנה, כאשר מי שמבסס את מקומו בהרכב הוא דניאל פלשר, שאף חילץ כדור מהקו.

מי שהדאיג את הצוות המקצועי הוא מרקוס דיניז, שהוחלף במהלך המחצית השנייה ואף נזקק לחבישה באזור המפשעה (אותה פציעה ממנה סבל עד לא מזמן), כאשר ההערכה הראשונית מדברת על מתיחה, אך הבלם ייבדק היום שוב ונראה שהוא בספק גדול למשחק מול מכבי חיפה.

בעניין אחר, לאחר הבטחת המשך דרכו של המאמן גיא לוזון, במלאבס החלו לתכנן את העונה הבאה. בשל האכזבה ממרבית הזרים, בפ"ת רוצים לצרף זרים שיהיו יותר דומיננטיים ולספורט1 נודע כי אחד המועמדים לחזק את הסגל הא החלוץ הגאורגי ניקה סיצ'ינאבה, שחקנה של אינגולץ פטרובה מהליגה האוקראינית.

גיא לוזון, ינון אליהו | לירון מולדובן

השחקן בן ה-26 כבש אשתקד 17 שערי ליגה ב-27 הופעות, כשהעונה מאזנו עומד על חמישה שערים ב-19 משחקים. בתקופה האחרונה בפתח תקווה החלו לגשש סביב הבאתו והמגעים בין הצדדים עשויים לתפוס תאוצה לקראת תום העונה.

הקשר איתן אזולאי ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה כשמשמעות הדבר היא שהוא ייעדר ממשחק החוץ מול הפועל קריית בעוד שבוע וחצי, שעשוי להיות קרב על מקום הרביעי שבסיטואציה מסוימת יוביל את הקבוצה שתסיים בו לאירופה.

"אני חושב שהגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים להבקיע מהם, אבל תוצאת תיקו משקפת במשחק כזה", סיכם בסיום המגן השמאלי ירדן כהן. "אי אפשר להסביר למה אנחנו לא מצליחים לכבוש בשני המשחקים האחרונים. אלו משחקים מאוד קשים מול קבוצות טובות. אנחנו לא מספיק מנצלים מצבים ואני מקווה שבמשחקים הבאים זה כן ייכנס".

שחקני מכבי פתח תקווה | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי